  • 1. Data: 2010-02-10 19:38:00
    Temat: Zarowki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Melduje poslusznie ze w sklepie kupilem zarowki 100W.
    Zadne tam warsztatowe czy inne, "zwykle" zarowki bez zadnych
    ostrzezen.
    Byc moze ostatnia partia wprowadzona do obrotu przed zakazem :-)

    No nic, kupilem tez swietlowke, wkrecilem w lazience, schowalem
    paragon, i bede testowal :)

    J.

  • 2. Data: 2010-02-10 21:24:43
    Temat: Re: Zarowki
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-10 20:38, J.F. pisze:

> [...]
    > Byc moze ostatnia partia wprowadzona do obrotu przed zakazem :-)
    >
    > No nic, kupilem tez swietlowke, wkrecilem w lazience, schowalem

    Gdzie i po ile? (Kolega tez z Wro o ile dobrze kojarze. OT: A kapilary,
    cholera, nigdzie nie maja)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2010-02-10 21:36:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 22:24:43 +0100, Butek wrote:

    >Gdzie i po ile?

    Nie wiem czy tak publicznie moge .. no dobra, Kaufland, legnicka, 69gr
    Sprawdz cene w czytniku, bo na polce bylo cos innego :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-11 00:40:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Gdzie i po ile? (

    W L'Eclercu na Ursynowie w DC rzucili. Nie wierzylem wlasnym oczom, UE
    sie rozpada;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2010-02-11 06:14:54
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    Pawel "O'Pajak" pisze:
    Nie wierzylem wlasnym oczom, UE
    > sie rozpada;-)

    Nie rozpada. Żarówki te można sprzedawać bez problemu. Przepis tak
    naprawdę dotyczy zakazu produkcji a sprzedawać jeszcze można stare zapasy :)
    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 6. Data: 2010-02-11 09:04:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 07:14:54 +0100, WojtasW wrote:
> [...]
    >
    >Nie rozpada. Żarówki te można sprzedawać bez problemu. Przepis tak
    >naprawdę dotyczy zakazu produkcji a sprzedawać jeszcze można stare zapasy :)

    Ale one wszystkie z Chin :-)

    No dobra, ktos wie co teraz w Pile robia ? Zwolnienia ?

    J.

  • 7. Data: 2010-02-11 09:37:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pawel "O'Pajak" napisał:

    > W L'Eclercu na Ursynowie w DC rzucili. Nie wierzylem wlasnym
    > oczom, UE sie rozpada;-)

    E tam, może po prostu kierownictwo L'Eclerca też ma dosyć zimy
    i postanowiło rozwiązać problem w unijny sposób.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2010-02-11 10:25:25
    Od: "wojtek" <a...@b...ccc>

    A ja tak przy okazji melduje ze dzis kolejna france energooszczedna
    wymienilem. Byla uzywana w kuchni jako oswietlenie dodatkowe ale jak juz
    wlaczona to powyzej godziny. No i ja szla trafil a mnie przy okazji. Zwykla
    dawala rade nawet 3 lata a ta nie wytrzymala 14 miesiecy. Moze ona
    energooszczedna ale napewno nie oszczedza kieszeni uzytkownika. Cos mi sie
    zdaje ze bedzie komisja ds. zarówek energoszczednych i na sile ich
    wprowadzania ;). Zwykle dawaly rade a koszty produkcji byly znaczenie
    mniejsze. Utylizacja tez prosta a w swietlówkach rtec. Ech.

    --
    wojtek

  • 9. Data: 2010-02-11 11:14:19
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > energooszczedna ale napewno nie oszczedza kieszeni uzytkownika. Cos mi sie
    > zdaje ze bedzie komisja ds. zarówek energoszczednych i na sile ich

    Niestety, w UE nikt nie ściga takich przekrętów, lobbystów itp, bo
    przecież to całą UE trzeba by zlikwidować... Tylko w Polsce robimy takie
    afery (dużo hałasu, skutku żadnego)...

    Konop