  • 91. Data: 2010-09-19 19:33:20
    Temat: Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:
    > No właśnie nie zależy -- ile by programów nie było, to moc nadajnika
    > wirtualnego (w multipleksie) będzie mniejsza niż moc nadajnika
    > analogowego.

    ale moc nadajnika analogowego będzie taka sama jak cyfrowego. przyrodzie nie
    robi róznicy czy ptaszek przelatujący koło anteny podgrzewa się w modulacji
    AM/FM czy QAM64 i czy przyjmie na klatę jeden program czy sześć. gęstość
    mocy bedzie taka sama.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 92. Data: 2010-09-19 22:15:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    VSS napisało:

    > ale moc nadajnika analogowego będzie taka sama jak cyfrowego.

    A, jaśli o to chodzi, to tak. Cały czas myślałem, że chodzi o oszczędność
    czy efektywność. Czli ile mocy trzeba na wykonanie zadania -- oświecenie
    obywatela, pokazanie mu telenoweli czy wessanie papierka.

    > przyrodzie nie robi róznicy czy ptaszek przelatujący koło anteny
    > podgrzewa się w modulacji AM/FM czy QAM64 i czy przyjmie na klatę
    > jeden program czy sześć. gęstość mocy bedzie taka sama.

    No właśnie z tym ptaszkiem, to niezłe jaja są. Na warszawskim Pałacu
    Kultury zaobserwowano, że ptaszki lubia wić sobie gniazdka w polu
    elektromagnetycznym. Wiją przed antenami, choc mogą gdzie indziej.
    I chyba wszystko im jedno, czy modulacja jest AM, FM, czy QAM64, bo
    grzeje jednako. A im chyba właśnie o to chodzi.

    Jarek

    --
    Gdyby każdy tak papierek | Pędzi pędzi śmieciareczka
    Rzucił sobie raz na skwerek | Każdy wie to już od dziecka

  • 93. Data: 2010-09-20 05:10:57
    Temat: Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze, multipleksy
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie do końca, włączymy dwa multipleksy
    > --
    > VSS

    A czy w końcu jest już jakiś harmonogram tego włączania ? Ale taki realny a
    nie plany z 2008 ?

  • 94. Data: 2010-09-20 06:32:33
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    William Bonawentura wrote:
    > A czy w końcu jest już jakiś harmonogram tego włączania ? Ale taki
    > realny a nie plany z 2008 ?

    niestety, nie jestem upoważniony do odpowiadania na tego typu pytania.

  • 95. Data: 2010-09-24 06:36:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > I chyba wszystko im jedno, czy modulacja jest AM, FM, czy QAM64, bo
    > grzeje jednako. A im chyba właśnie o to chodzi.

    Bo gupie som.
    Nie mają umiejętności abstrakcyjnego myślenia,
    i zmiany genetyczne są im obce, i przedwczesna śmierć.

    Artur(m)

  • 96. Data: 2010-09-27 09:34:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur(m) napisał:

    > Bo gupie som.
    > Nie mają umiejętności abstrakcyjnego myślenia,
    > i zmiany genetyczne są im obce, i przedwczesna śmierć.

    Móżdżek mają ptasi, to fakt. Z abstrakcyjnym myśleniem u nich nietęgo.
    Ale wiedzą, że przedwczesna śmierć jednostki, to dobra cena -- jeśli
    w zamian otrzyma się dla gatunku dodatkowe wysiedziane jajo, z którego
    powstanie kolejny osobnik. A czy my z naszym abstrakcyjnym myśleniem
    wiemy ponad wszelką wątpliwość, że od tego radyja, to tylko przedwczesna
    śmierć i zmiany genetyczne, a krowy mleko przestają dawać? Bo że ptastwo
    jaja nieść przestaje, to ewidentna bzdura.

    --
    Jarek