  • 1. Data: 2018-01-29 22:06:19
    Temat: Zasilacz do taśmy LED
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Leżała w szafie taśma LED (nie wiem nawet zeskąd ją miałem), to rozwiesiłem
    ją sobie za TV. Działała ze dwa lata. Pojechałem na ferie z dzieciną, to
    żona wzięła zepsuła -- jak wróciłem to taśma nie chce jaśniej świecić i w
    pożądanych kolorach, w sensie gdy trzeba rozpalić wszystkie 3 diody. Z
    zasilacza niby ma wychodzić 12V, ale miernik pokazuje 20V (?). Podpiąłem
    inny zasilacz, konkretnie od HUBa USB, acz o mniejszej mocy 0,5A (oryginał
    ma 2A), ten z kolei pokazuje 18V (?) -- taśma świeci jaśniej, ale za to
    migocze.

    Wniosek, chyba trzepnięty zasilacz. Co tam się mogło uwalić, jakiś
    kierunek? Warto grzebać czy lepiej wydać te 25 zł na nowy zasilacz i się
    nie pitolić?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2018-01-30 00:18:20
    Temat: Re: Zasilacz do taśmy LED
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Wniosek, chyba trzepnięty zasilacz. Co tam się mogło uwalić, jakiś
    > kierunek? Warto grzebać czy lepiej wydać te 25 zł na nowy zasilacz i się
    > nie pitolić?

    Bez rozkminy walę - kupić nowy. A w starym najwyżej sobie dla zabawy
    pogrzebać, nie mając "zobowiązań" wobec właściwego układu.
    Kilka komputerowych naprawiłem bardziej dla zabawy z przyjemności naprawy,
    no i z lenistwa, bo nie chciało mi się do sklepu po nowy jechać :) Ale tu
    chociaż, nie kosztowały 20 zyla, ale jednak więcej... Więc już argument
    ekonomiczny byłby istotny. Bardziej martwiłbym się o jakość... Tania
    chujówka (sory za angielski...) ch.. wie, co może zrobić zasilanemu
    ukladowi...

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej