  • 1. Data: 2011-01-17 17:41:03
    Temat: Zasilacz prostownik do podtrzymywania napięcia akumulatora sam.
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...pl>

    Witam,

    Szukam schematu a jeszcze lepiej gotowego układu/urządzenia do podtrzymywania
    napięcia w akumulatorze samochodowym (60Ah). Chodzi o coś bezpiecznego dla
    akumulatora i działającego automatycznie. Nie chodzi mi o zwykły prostownik,
    tylko o coś co mógłbym włączać na dowolnie długi czas, bez oglądania się na
    stan akumulatora itp.. Znalazłem coś takiego ale cena jest kosmiczna, i
    wymagany jest dodatkowy drogi osprzęt (specjalne kable, złączki itp.):
    http://motoego.pl/Ladowarka-do-akumulatorow-DEFA-450
    009-Multicharger%283,7373,7306%29.aspx

    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam,
    PS

  • 2. Data: 2011-01-17 20:26:37
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Użytkownik "Piotr Śmiech" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stan akumulatora itp.. Znalazłem coś takiego ale cena jest kosmiczna, i
    > wymagany jest dodatkowy drogi osprzęt (specjalne kable, złączki itp.):

    Nieśmiało zasugeruje ostatni prostownik z Lidla:
    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284579
    565&Main=284579525
    Ma wszystkie funkcje o które pytasz (w szczególności długotrwałe
    podłączenie). Zakupiłem i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2011-01-18 03:07:58
    Temat: Re: Zasilacz prostownik do podtrzymywania napi?cia akumulatora sam.
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Nie?mia?o zasugeruje ostatni prostownik z Lidla:
    > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284579
    565&Main=284579525
    > Ma wszystkie funkcje o które pytasz (w szczególno?ci d?ugotrwa?e
    > pod??czenie). Zakupi?em i jestem zadowolony.

    Ten prostownik faktycznie jest bardzo dobry, tylko prostownik DEFA
    nadaje się do montażu wewnątrz auta i do ładowania wymaga jedynie
    podłączenia zasilania a ten z Lidla trzeba w celu ładowania nieco
    poklikać a na dodatek chwilowa przerwa w zasilaniu wyłącza ładowanie,
    nawet podtrzymującego nie daje z automatu.

  • 4. Data: 2011-01-18 08:41:49
    Od: DHQ <b...@p...pl>

    Witam,
    zerknij na: http://allegro.pl/show_item.php?item=1419022477