  • 101. Data: 2019-05-09 17:38:16
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 May 2019 13:58:28 +0200, w <5cd41614$0$541$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bredzisz. art 4 jest właśnie zasadą OGRANICZONEGO ZAUFANIA, co było
    > cytowane w tym wątku jako uzasadnienie sądu w omawianej sprawie :)
    >
    > Sąd to dokładnie wyjaśnił, wszyscy normalni ludzie o tym wiedzą a trolle
    > takie jak ty piszą takie brednie :]

    Liwiusz już ci odpowiedział, więc apeluję abyś nauczył się czytać.

  • 102. Data: 2019-05-09 21:21:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 17:38, r...@k...pl pisze:

    > Liwiusz już ci odpowiedział,

    Ma swoją interpretację. Ma takie prawo. Jego interpretacja całkowicie
    się różni z wykładnią sądu. Luwiusz zatem może być autorytetem dla
    ciebie. Dla mnie sad i jego wykładnia jest autorytetem. Może oboje
    umiemy czytać ale ja staram się wyciagać wnioski idące w kierunku
    bezpieczeństwa, bez ogladania się na innych i ich zachowanie. Ty wolisz
    zapierdalać i doszukiwać się winy u innych. Stąd róznica w poglądach.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 103. Data: 2019-05-09 22:55:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 May 2019 21:21:33 +0200, w <5cd47df3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Ma swoją interpretację. Ma takie prawo. Jego interpretacja całkowicie
    > się różni z wykładnią sądu.

    Wykładnia sądu (konkretna sprawa) była dokładnie zgodna z tym co pisałem, a
    całkowicie niezgodna z tym co sam napisałeś.

    > Luwiusz zatem może być autorytetem dla
    > ciebie.

    Dla mnie autorytetem jest sąd, który orzekł w konkretnej sprawie na podstawie
    zapisu video, że pieszy wtargnął przed pojazd i jest winny spowodowania
    wypadku, natomiast kierowca otrzymał mandat (czy raczej grzywnę) za
    niezwolnienie przed przejściem.

    > Dla mnie sad i jego wykładnia jest autorytetem.

    No to cieszę się, że zmądrzałeś w końcu :D

  • 104. Data: 2019-05-09 23:07:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 22:55, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > zapisu video, że pieszy wtargnął przed pojazd i jest winny spowodowania
    > wypadku, natomiast kierowca otrzymał mandat (czy raczej grzywnę) za

    Coś ci się nabredziło. W tym watku rozpatrujemy zupełnie inną sprawę,
    której orzeczenie sądu było tutaj cytowane. Masz to w temacie ale pewnie
    ci się przywidziało coś innego:) Równie dobrze mozesz napisać że podoba
    ci się orzeczenie w sprawie Mariusza Trynkiewicza ale nie ma to związku
    z wątkiem :)

    > No to cieszę się, że zmądrzałeś w końcu :D

    Ja widzę że ty jeszcze próbujesz :)

  • 105. Data: 2019-05-09 23:44:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > zapisu video, że pieszy wtargnął przed pojazd i jest winny spowodowania
    > wypadku, natomiast kierowca otrzymał mandat (czy raczej grzywnę) za

    Masz linka do sprawy? Chętnie poczytam.

  • 106. Data: 2019-05-09 23:55:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli napisales to w przyszlosci to ok. Stan na dzisiaj jest taki ze od 2013 sejm
    pracuje nad pierwszenstwem pieszego przed przejsciem i w maju 2019 stan jest taki ze
    pieszy nie ma pierwszenstwa jak stoi na chodniku i chce przejsc. W taryfikatorze tez
    nie ma stosownego wylaczenia na pieszego stojacego na chodniku przed przejsciem. Ale
    moge sie mylic i daj przepis gdzie te sekundy do przejscia przez pieszego sa
    okreslone.

  • 107. Data: 2019-05-10 07:03:41
    Temat: Re: Zatrzymywanie. Wtargnięcie.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.
    >
    > Czyli zgodnie z logiką, również wchodzenie bezpośrednio przed
    > nadjeżdżającym pojazdem" czyli "wtargnięciem" jest jak najbardziej
    > założeniem, że nie wszyscy uczestnicy ruchu, stosują się do przepisów.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > TEN KTO CYTUJE CUDZĄ SYGNATURKĘ JEST PEDAŁEM

    TEN, KTO WSTAWIA DURNOWATE SYGNATURKI, JEST PEDAŁEM,
    TAKIM JAK LORDBZDET.

    Masz bardzo pokręconą logikę.
    "Wtargnięcie" to nie jest "założenie", tylko to jest zakaz
    dla pieszych.

    Według twojej pokręconej logiki, to całe PoRD jest założeniem,
    ze "nie wszyscy uczestnicy ruchu, stosują się do przepisów".

    Napiszesz każdą głupotę, po to tylko, żeby trwać przy głupocie
    LordaBluzga : "jest przepis nakazujący zakładanie z góry,
    że ktoś wtargnie na przejście dla pieszych".

  • 108. Data: 2019-05-10 09:55:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 May 2019 23:44:06 +0200, w <5cd49f3e$0$530$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Masz linka do sprawy? Chętnie poczytam.

    Podałem opis sprawy.

  • 109. Data: 2019-05-10 09:56:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 May 2019 23:07:20 +0200, w <5cd49691$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Coś ci się nabredziło. W tym watku rozpatrujemy zupełnie inną sprawę,
    > której orzeczenie sądu było tutaj cytowane.

    Orzeczenie dotyczyło zatrzymywania się przed przejściem, nie kombinuj.

  • 110. Data: 2019-05-10 11:07:01
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Zwalnia zatrzymanie wynikające z warunków drogowych. Na przykład jeśli
    > widzimy pieszych, którzy za sekundę lub kilka mogą się już znaleźć na
    > przejściu i wówczas będziemy wymuszać na nich pierwszeństwo jadąc.
    > --
    > Liwiusz

    To nie jest zatrzymanie wynikające z warunków drogowych.
    Ustawodawca przewidział taka sytuację i nakazał kierującemu
    zmniejszenie prędkości.