  • 11. Data: 2019-05-05 23:20:51
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    news:bc987a61-23be-4266-a28f-dc7f727d705f@googlegrou
    ps.com...

    > Ja bym karał tych stojących przed przejściem.

    Stałem i czekałem dobre 3 m od przejścia. Debil jechał i się zatrzymał.
    Odwróciłem się do niego Dudą. Pojechał.
    Nikt więcej nie jechał.

  • 12. Data: 2019-05-05 23:30:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma takiego przepisu bo nie musi go byc. Inny to reguluje. Ten co w nim napisali
    ze jesli pieszy jest w trakcie przechodzenia mam mu umozliwic opuszczenie przejscia.
    Przepis ten pozostawia mi dowolnosc dzialania. Moge zwolnic, zatrzymac sie, zmienic
    pas. Zatrzymanie sie przed przejsciem jesli nie ma na nim pieszych to 100-300 w plecy
    i jeden punkt karny. W taryfikatorze nie ma nic o pieszych na chodniku przy
    przejsciu.

  • 13. Data: 2019-05-05 23:36:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    i jeden punkt karny. W taryfikatorze nie ma nic o pieszych na chodniku przy

    a moje dziecko zostało w przedszkolu nauczone, ze jak che przejść przez
    przejście dla pieszych, to staje przy krawędzi drogi (przy pasach) i
    podnosi rękę. Jakie to cholernie proste.

    ToMasz

  • 14. Data: 2019-05-05 23:41:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Zatrzymanie sie przed przejsciem jesli nie ma na nim pieszych to 100-300 w plecy i
    jeden punkt karny. W taryfikatorze nie ma nic o pieszych na chodniku przy przejsciu.

    Pokaż mi zatem ten przepis, w którym jest napisane że jak nie ma
    pieszych na przejściu to nie wolno się zatrzymać a jak są na przejściu
    to wolno. No, działaj :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 15. Data: 2019-05-05 23:45:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma takiego przepisu bo nie musi go byc. Inny to reguluje.

    Który? Numerek przepisu poproszę bo jeśli wyjąłeś to sobie z dupy to
    schowaj bo śmierdzi głupizną :]

    > Ten co w nim napisali ze jesli pieszy jest w trakcie przechodzenia mam mu umozliwic
    opuszczenie przejscia. Przepis ten pozostawia mi dowolnosc dzialania. Moge zwolnic,
    zatrzymac sie, zmienic pas.

    To pokazuj ten przepis, w którym jest napisane że możesz się zatrzymać w
    odległości mniejszej niż 10m przed pasami, kiedy są na nich piesi. Jeśli
    nie znajdziesz, to znaczy że zawsze byłeś głupi :)

  • 16. Data: 2019-05-06 00:08:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zaprosisz mnje do tarzania sie w blocie i gownie. Ty to lubisz a ja wiem ze to
    lubisz.

  • 17. Data: 2019-05-06 00:14:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie zaprosisz mnje do tarzania sie w blocie i gownie. Ty to lubisz a ja wiem ze to
    lubisz.

    Czyli jak zwykle udowodniłem tobie że kłamiesz :) Możesz odejść.

  • 18. Data: 2019-05-06 00:24:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znaczy sie od teraz sam ze soba bedziesz gadal.

  • 19. Data: 2019-05-06 00:27:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 23:36, ToMasz wrote:

    > a moje dziecko zostało w przedszkolu nauczone, ze jak che przejść przez
    > przejście dla pieszych, to staje przy krawędzi drogi (przy pasach) i
    > podnosi rękę. Jakie to cholernie proste.

    A kierowca potwierdza ... ?

  • 20. Data: 2019-05-06 00:55:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 May 2019 23:36:54 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > przejście dla pieszych, to staje przy krawędzi drogi (przy pasach) i
    > podnosi rękę. Jakie to cholernie proste.

    Ale przeciez przedszkolakowi nie wolno samemu po ulicy ...

    J.