  • 31. Data: 2019-05-22 23:27:28
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 19:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wez JF nie pierdol. Basen jest od plywania a nie moczenia sie i robienia sobie
    zdjec zeby przed takimi samymi matolami pochwalic sie "jestem na basenie". Ogolnie na
    basenach tragedia. Polowa to serdle z nadwaga wymagajaca leczenia. Niby ok ze sa na
    basenie. Ale oni siedza w malych basenikach z babelkami. Jak z nich wychodza to ida
    sie nazrec frytkami, ciastkami itp. 80% plywajacych to ludzie 50+. Mlodzi nie
    potrafia plywac. Grupy od 2 do kilku mlodych osob siedza po rogach, gadaja i robia
    sobie zdjecia. Zdaje sobie sprawe ze postep techniczny, nowe technologie itp
    spowodowaly zmiany w stylu zycia. Ale zeby nie potrafic plywac?

    A po co umieć pływać? Do czego to jest potrzebne? Tsunami nam jakieś
    grozi czy co?

    >O tym ze 99,99% mlodych mezczyzn nie potrafi strzelic z karabinu, tak zeby trafic, z
    litosci nie wspomne. Gdybym byl kilka lat mlodszy to bym do obrony terytorialnej sie
    zapisal. Znajomi sie zapisali. Mowia ze nie byli w stanie wymarzyc sobie wiekszej
    przygody na stare lata. Dwa dni na poligonie i im sie do domow wracac nie chce.
    Amunicji do wystrzelania tyle ile mozna udzwignac. Jak ide postrzelac to nigdy mniej
    niz stowke nie zostawilem. Do tego strzelam z ak47 z zablokowanym automatem. A oni
    jezdza fajnymi sprzetami po poligonie, strzelaja az im sie znudzi. Zarcie pierwsza
    klasa a wieczorem jakas flaszka tez sie znajdzie. Normalnie zyc nie umierac. Wyszlo
    ze jak by nas dzisiaj napadli niemcy to dziadki by bronili dzieci i wnukow a nie
    mlodzi mezczyzni zon dzieci i matek.

    No i po ...j strzelać z karabinu dzisiaj? Nikt na nas nie napadnie z
    karabinem tylko kupi. Mam do sąsiada strzelać? Rozumiem do policjanta
    albo do polityka, ale to zabronione i ich koledzy by nie przepuścili.

  • 32. Data: 2019-05-23 02:21:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzies czytalem jak ludzie przed wojna mowili, nie wszyscy oczywiscie. Niemcy
    wywolaja wojne? To niemozliwe. Taki kulturalny narod. Po wojnie rzadzacy swiatem
    przekonywali ze to byla ostatnia wojna w europie a moze i na Swiecie. I ze od teraz
    nie bedzie wojen. I nagle w 1992 roku w Europie wojna w Jugoslawii. Ludobojstwo,
    eksterminacja, obozy koncentracyjne, czystki etniczne i religijne. 2014 wojna na
    Ukrainie. W miedzyczasie od konca II Wojny Swiatowej setki wojen na calym Swiecie.
    Ciesz sie ze w Polsce zyjesz i jedynym zagrozeniem sa dla nas slabe militarnie
    niemcy. I pierdolisz ze umiejetnosc strzelania z karabinu jest niepotrzebna.
    Potrzebna jest po to ze jak by nas niemcy napadli, co jest realne, tanio skory nie
    sprzedac. Bo gdyby napadla na nas Rosja, co jest nierealne, to karabin jest potrzebny
    zeby go oddac okupantowi i pobrac w zamian rosyjski paszport. Poza tym strzelanie na
    strzelnicy to fajna rozrywka dla faceta i nie tylko. Kobiety na strzelnicy tez
    widzialem. Co do plywania. Przede wszystkim jest przyjemne. Jest skuteczna
    rehabilitacja przy wielu schorzeniach. Poprawia kondycje. Na basenie poznaje sie
    nowych ludzi. Od dwoch miesiecy praktycznie jestem na basenie codziennie. Plywam ok
    poltorej godziny z pol godziny na atrakcje typu sauna, zjezdzalnia wysoka na jakies
    cztery pietra masaz woda w wodzie. Oczywiscie mozna uwazac ze umiejetnosc plywania
    jest zbedna bo przeciez sa lodki. Ale jak sie z kajaka wypadnie to bez umiejetnosci
    plywania szanse na przezycie sa raczej niewielkie. Jak widzisz plywanie i umiejetnosc
    poslugiwania sie bronia w sytuacji kryzysowej daja duza szanse na dluzsze zycie. Poza
    tym co to za facet co nie umie strzelac i plywac? Chyba tylko taki co koronkowe
    majtki nosi i oczy sobie maluje. Nosisz koronkowe majtki?

  • 33. Data: 2019-05-23 11:41:14
    Od: p...@g...com

[...]

    realne ? niemcy nie moga ruszyc dupska z kraju bo 2 miliony inzynierow i lekarzy
    tylko czeka zeby skorzystac z okazji :-) ja widze to tak ze Putler zlozy oferte (nie
    do odrzucenia) wspolnej wycieczki na Berlin kiedy upora sie z Ukraina

    Bundeswehra jest w najgorszym stanie od II wojny swiatowej
    150 tys zawodowych *zolnierzy* kiedy ruscy moga rzucic 10 razy tyle ?
    niemieckim ministrem wojny zostala minister rodziny, matka 7-ki dzieci :-) i trzeba
    przyznac ze destrukcja jest imponujaca, Antek to przy niej amator :-)

    https://www.tichyseinblick.de/meinungen/merkel-und-v
    on-der-leyen-zerstoeren-die-bundeswehr/

    w skrocie

    Kampfpanzer Leopard 2: Nur 99 von 244 Panzern sind einsatzfähig

    Schützenpanzer Marder: Von 388 Panzern sind 222 einsatzfähig

    Heereskampfhubschrauber Tiger: 12 von 27 Tigern sind einsatzbereit; 2017 stürzte ein
    Hubschrauber in Mali ab, Ursache offiziell weiter ungeklärt.

    Mittlerer Transporthubschrauber NH 90: 9 von 48 einsatzbereit

    Sturmgewehr G36: Bestand: 120.000 Stück; Treffunsicherheiten beim Einsatz in
    Afghanistan.

    rozwalone jest dokladnie wszystko, ostatnim jej wyczynem jest renowacja zaglowca
    ktora ma kosztowac 135 mln EUR zamiast zaplanowanych 10-ciu :-)

    https://www.ndr.de/nachrichten/schleswig-holstein/Ne
    ue-Details-zum-Gorch-Fock-Skandal,gorchfock1724.html

    ps jesli polska mlodziez faktycznie sie stacza to niemiecka juz od dawna lezy na dnie
    ... o NATO nawet nie warto wspominac, najmocniejsza Francja nie bedzie umierac za
    Niemcow pewnie ogranicza sie do paru ostrych protestow i demonstracji :-), tylko USA
    trzyma w szachu Putlera

    ps NTG

  • 34. Data: 2019-05-30 00:41:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-23 02:21, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    tym co to za facet co nie umie strzelac i plywac? Chyba tylko taki co koronkowe
    majtki nosi i oczy sobie maluje. Nosisz koronkowe majtki?

    Od strzelania z karabinu lepsze jest tylko strzelanie z łuku, albo dajmy
    na to takiej procy i rzucanie ogryzkami w przeciwnika.

  • 35. Data: 2019-05-30 02:09:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-05-23 02:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Gdzies czytalem jak ludzie przed wojna mowili, nie wszyscy
    > oczywiscie. Niemcy wywolaja wojne? To niemozliwe. Taki kulturalny
    > narod.

    Gdzie to czytales ? Albo cos pomyliles, albo przestan glupoty czytac.

    Przeciez historia Europy jest historia wojen, a w wielu Niemcy brali
    udzial.

    >Po wojnie rzadzacy swiatem przekonywali ze to byla ostatnia wojna w
    >europie a moze i na Swiecie. I ze od teraz nie bedzie wojen.

    To juz chyba w 1919 mowiono ...

> [...]
    >umiejetnosc strzelania z karabinu jest niepotrzebna. Potrzebna jest
    >po to ze jak by nas niemcy napadli, co jest realne, tanio skory nie

    Ale nie masz karabinu :-)

    >Bo gdyby napadla na nas Rosja, co jest nierealne,

    Dlaczego nierealne ?

    J.