  • 21. Data: 2019-05-22 01:15:25
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 00:40, LordBluzg(R) wrote:

    > Przebierz się za orkę i daj z główki aż im ten smartfon wypadnie z ręki
    > do wody :) Co tam, że wodoodporny (czasem)...może trafisz na taki co nie
    > jest.

    > Musisz go włączyć na stałe :)

    > Na przejeździe kolejowym bez zapór też. Pewnie pomoże :D

    Jest sygnalizacja dźwiękowa

  • 22. Data: 2019-05-22 06:57:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 19:35, s...@g...com pisze:

    > Daj se juz spokoj. Nikt nie przeczy ze na przejsciu pieszy ma pierwszenstwo.

    No właśnie spora część grupy uważa, że tak naprawdę nie ma. A potem jest
    płacz jak w razie W sąd kogoś wyprostuje.

    > Tylko tryb w jakim sie ten pieszy pojawia na tym przejsciu jest kontrowersyjny.

    No nie da się ukryć, że _tu_ akurat tak.

    > Choc w praktyce nie jest kontrowersyjny, wiekszosc nawet slabo wyedukowanych ludzi
    rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    No ale to nie zmienia pierszeństwa.

    > Tu kamerka elegancko pokazala ze kierowca chocby chcial to nie mogl przewidziec ze
    stary kon wlezie na przejscie bez patrzenia.

    Zasadniczo tak (choć to akurat była podobno klacz). Natomiast jak już
    się stało, to sąd będzie chciał znać odpowiedź na pytanie czy zachował
    szczególną ostrożność, z jaką prędkością jechał i okaże się, że sprawa
    jednoznaczna nie jest, co może być zaskoczeniem dla "pieszemu nie wolno
    wtargiwać jak ja jadę". I okazuje się, że nawet w tak niby oczywistych
    sytuacjach nie są one oczywiste i wina może być po obu stronach.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-05-22 08:30:11
    Temat: Re: Zdarzenie pierwszeństwo pieszego.
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    > No właśnie spora część grupy uważa, że tak naprawdę nie ma.

    Widać, że nie zrozumiałeś postów.
    Nie ma takich, tak uważających.

    > No ale to nie zmienia pierszeństwa.
    >
    > Shrek

    Ktoś mówi, że zmienia ? Podaj przykład ?

    Zaczynasz trollować.

  • 24. Data: 2019-05-22 11:45:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-22 o 00:26, r...@k...pl pisze:

    > Nadal nie znalazłeś linka? :D

    Musisz być srogo jebnięty, skoro na słowa "nie szukałem" wymyślasz sobie
    fantazje nadal :)

    (powtórzę)
    Drogi kretynie, skoro stawiasz tezę, to twoim zasranym obowiązkiem, jest
    ją udowodnić. Dokąd tego nie zrobisz, będziesz tylko kretynem :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 25. Data: 2019-05-22 12:37:23
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > zombie ze smartfonem atakuje ... oczywiscie biegly policzy/wyliczy
    > podkladke dla sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego
    > na zmiane trajektorii zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Może założył, że pieszy zatrzyma się przed przejściem i nie wtargnie mu
    prosto przed samochód.

    A może akurat pisał SMSa i nie widział...

  • 26. Data: 2019-05-22 12:41:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Barany pojebalo z telefonami. Ostatnio czesto bywam na basenie. Te durne
    > chujki biora telefony do basenu.

    Też to ostatnio widziałem. Idzie sobie parka po dnie i filmuje swoje
    facjaty. Najpierw myślałem że to wodoodporny telefon, ale nie, zwykły
    Samsung.

    A potem ktoś chlapnie, jak to w wodzie, i zacznie się pyskowanie, że
    telefon do śmieci.

    > A co do przejscia dla pieszych. W samochodzie jest sygnal dzwiekowy
    > majacy sluzyc do ostrzegania innych. Dojezdzajac do przejscia trzeba go
    > uzywac zeby ostrzegac barany na chodniku ze pan jedzie.

    To już raczej jak widzisz, że się nie zatrzymasz i nie unikniesz
    zderzenia. Może nie zdążył użyć. A może sam był wgapiony w smartfona.

  • 27. Data: 2019-05-22 13:50:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    W sensie - poza szatnie, czy do wody ?

> [...]
    >Samsung.
    >A potem ktoś chlapnie, jak to w wodzie, i zacznie się pyskowanie, że

    O ile pamietam, to niektore "zwykle samsungi" sa wodoodporne.
    Tzn tak sie chwala, i baterii wymienic nie mozna, bo obudowa szczelnie
    sklejona ... to chyba cos sie w zamian nalezy :-)

    J.

  • 28. Data: 2019-05-22 14:56:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W sensie - poza szatnie, czy do wody ?

    U mnie do wody.

    > O ile pamietam, to niektore "zwykle samsungi" sa wodoodporne.

    Zawsze można wskoczyć obok do wody i sprawdzić... :)

    > Tzn tak sie chwala, i baterii wymienic nie mozna, bo obudowa szczelnie
    > sklejona ... to chyba cos sie w zamian nalezy :-)

    Obudowa może sklejona, ale czy gniazdo słuchawek i ładowania też? :)

  • 29. Data: 2019-05-22 16:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >U mnie do wody.

    >Zawsze można wskoczyć obok do wody i sprawdzić... :)

    >Obudowa może sklejona, ale czy gniazdo słuchawek i ładowania też? :)

    Gniazdo sluchawek moze miec stosowny korek, byle go nie zgubic.
    Gniazdo ladowania tez, tyle, ze w przypadku uUSB to jakos gorzej
    wierze w uszczelnienie.

    No i ... gniazdo moze byc wewnetrznie szczelne.
    A sama woda plastikom i metalom malo szkodzi, o ile nie ma napiecia.
    A napiecie mozna tam ograniczyc.

    Zreszta dobrze zloconym elektrodom elektroliza chyba niegrozna.

    pozostaje problem, jak to wysuszyc przed ladowaniem.

    Zreszta w czym problem - sprzedali wodoodporny ?
    To im szybciej sie zniszczy, tym szybciej beda musieli naprawic na
    gwarancji :-)

    P.S. Wyciskanie ajfona
    https://www.youtube.com/watch?v=VGAQV5vnINI

    PPS. ciekawe jak tam glosniki i mikrofony zrobione ...

    J.

  • 30. Data: 2019-05-22 19:03:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez JF nie pierdol. Basen jest od plywania a nie moczenia sie i robienia sobie zdjec
    zeby przed takimi samymi matolami pochwalic sie "jestem na basenie". Ogolnie na
    basenach tragedia. Polowa to serdle z nadwaga wymagajaca leczenia. Niby ok ze sa na
    basenie. Ale oni siedza w malych basenikach z babelkami. Jak z nich wychodza to ida
    sie nazrec frytkami, ciastkami itp. 80% plywajacych to ludzie 50+. Mlodzi nie
    potrafia plywac. Grupy od 2 do kilku mlodych osob siedza po rogach, gadaja i robia
    sobie zdjecia. Zdaje sobie sprawe ze postep techniczny, nowe technologie itp
    spowodowaly zmiany w stylu zycia. Ale zeby nie potrafic plywac? O tym ze 99,99%
    mlodych mezczyzn nie potrafi strzelic z karabinu, tak zeby trafic, z litosci nie
    wspomne. Gdybym byl kilka lat mlodszy to bym do obrony terytorialnej sie zapisal.
    Znajomi sie zapisali. Mowia ze nie byli w stanie wymarzyc sobie wiekszej przygody na
    stare lata. Dwa dni na poligonie i im sie do domow wracac nie chce. Amunicji do
    wystrzelania tyle ile mozna udzwignac. Jak ide postrzelac to nigdy mniej niz stowke
    nie zostawilem. Do tego strzelam z ak47 z zablokowanym automatem. A oni jezdza
    fajnymi sprzetami po poligonie, strzelaja az im sie znudzi. Zarcie pierwsza klasa a
    wieczorem jakas flaszka tez sie znajdzie. Normalnie zyc nie umierac. Wyszlo ze jak by
    nas dzisiaj napadli niemcy to dziadki by bronili dzieci i wnukow a nie mlodzi
    mezczyzni zon dzieci i matek.