  • Data: 2016-11-29 20:47:30
    Temat: Zdolność zasysania pompy perystaltycznej
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję zastosować pompę do przelewania płynu z 200 litrowej beczi do
    zbiornika. Zbiornik jest ok 1,2 metra ponad beczką, a więc przy prawie
    pustej beczce różnica poziomów około 2 metry. Sama pompa może być
    umieszczona nieco nad beczką, na wysokości 1,5 metra od jej dna.
    Idealna wydaje mi się być do tego pompa perystaltyczna. Pompuje
    spokojnie, nie potrzeba zaworu zwrotnego i wydaje mi się, że będzie
    miała zdolność zasysania "na sucho".
    Właśnie mam do Was pytanko o zdolnośc zasysania takiej pompy. Czy będzie
    w stanie zassać te 1,5 metra bez zalewania?
    Jacek
    PS
    pompa mniej więcej taka:
    www.verderliquids.com/pl/pl/verderflex-pompy-perysta