  • 41. Data: 2009-01-12 12:06:23
    Temat: Re: Zgoda na wykonywanie fotografii
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Zapomniałeś o opornikach - podobno za nie też karali (w 80')

    Nie podobno. U mnie, w liceum, kilku kolegow mialo nieliche
    problemy. Mniejsze z dyrekcja, ktora z jednej strony usilowala
    spokojnie pacyfikowac aktywnych 'opornikow' (te bojowe nastroje
    przed matura :) ), a z drugiej strony chronic ich przed agresywnymi
    esbekami.

    > Ciekawe czy tylko kolegia ds wykroczeń (zniesione), czy sądom też się
    > zdarzało (a jak się zdarzało, co co na temat *podstaw* do ukarania
    > mogliby ciekawego powiedzieć owi sędziowie).

    Tu byly kolegia. Ciag sekwencji nastepujacy: cywilny esbek podchodzil do
    'opornika' i usilowal wyrwac mu rezystor, czasem z kawalkiem ubrania.
    Napadniety bronil sie czynnie. Zarzut: stawianie oporu przedstawicielowi
    wladzy. W zeznaniach 'przedstawiciel' najpierw sie przedstawial, legitymowal,
    zadal wydania rezystora, a nastepnie byl 'agresywnie' napadany przez
    'opornika'.

    Oczywiscie z rzeczywistoscia nie mialo to wiele wspolnego.

    Oczywiscie, bylo dla kolegium wystarczajaco 'uprawdopodobnione'.
    Schemat dorabiania zeznan do rzeczywistosci i apriorycznej przewagi
    zeznan bezpiecznika/milicjanta/policjanta nie zmienil sie od tego czasu
    nic, a nic. Niestety.

    Nawiasem mowiac, czy ktos wie, jak skonczyla sie slynna przed kilku laty
    sprawa kilku kierowcow, ktorzy zostali oskarzeni o skladanie falszywych
    zeznan, bo oswiadczyli, ze to radiowoz w Gdansku (czy pod Gdanskiem) wjechal
    w nocy bez swiatel w auto osobowe? Policjanci twierdzili przeciwnie i oskarzono
    najpierw kierowce osobowki, a potem jeszcze swiadkow. I prokuratura to pchala
    dalej, a lokalny sad przyklepywal. Sprawa wyjatkowo smierdzaca. Szla
    zdaje sie dosc wysoko w apelacjach, ale umknela mi ostateczna sentencja.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 42. Data: 2009-01-12 12:17:38
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Niemniej jednak równie dobrze można rozważać legalność noszenia szalika
    > w jakichś konkretnych kolorkach, jarmułki, gotówki czy nawet legalność
    > własnego życia - wszystko to może wzbudzić kontrowersje i żywiołowe
    > reakcje, z napadami rabunkowymi i gwałtami włącznie.

    Jest w tym coś z ironii losu - po piewcy 3RP przejechała sie jedna z machin
    3RP.
    W sumie dość krzepiące.

    adam

  • 43. Data: 2009-01-12 12:56:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Jest w tym coś z ironii losu - po piewcy 3RP przejechała sie jedna z
    > machin 3RP.
    > W sumie dość krzepiące.

    Niemniej ani II ani IV RP problemu też nie rozwiązywały :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 44. Data: 2009-01-12 13:12:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Niemniej ani II ani IV RP problemu też nie rozwiązywały :P

    A to już inny problem...

    adam

  • 45. Data: 2009-01-12 14:44:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    f1969 napisał(a):

    > I co jeszcze? Wyluzuj. To nie forum gazety wybiórczej i jej politycznej
    > poprawności dla oszołomów.

    Jeśli poprzedni mój post Cię nie przekonał, to nie bardzo wiem co mogę
    dodać. Nie mam zamiaru walczyć, chciałem tylko wywołać refleksję.

    --
    Mirek

  • 46. Data: 2009-01-12 15:27:54
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

  • 47. Data: 2009-01-12 18:51:28
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Arkom F.H. Arkadiusz Korn

    > Moze zdejmij turban to nie beda cie przeganiac :)

    heheheheh

    niestety (niestety tylko dla takich sytuacji) jestem dosc postawny i
    nietwarzowy ;)))))))) więc nie wzbudzam zaufania ;)))))))))

    --

    Sebastian

  • 48. Data: 2009-01-12 19:02:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AdamCCS pisze:

    > A co ty w Sądzie sprawiedliwości szukałeś ?
    > Nie bądź naiwny ...

    Sprawiedliwości to może nie, bo jak dla mnie sprawiedliwą karą za de
    facto krzywoprzysięstwo było by stare, dobre łamane kołem ;-> ale miałem
    nadzieję na bezstronność, uczciwość, zdrowy rozsądek i przestrzeganie
    zasad prawa.

    A tu żopa...

  • 49. Data: 2009-01-12 19:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Jest w tym coś z ironii losu - po piewcy 3RP przejechała sie jedna z
    > machin 3RP.

    Huh?

    > W sumie dość krzepiące.

    Może dla jakichś degeneratów...

  • 50. Data: 2009-01-12 19:05:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > zadal wydania rezystora, a nastepnie byl 'agresywnie' napadany przez

    I nic się nie zmieniło.