  • 61. Data: 2018-02-09 05:52:57
    Temat: Re: Zima
    Od: "Reolo" <n...@p...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7e447f4d-7bb6-4a4e-a2ff-c2ebf3df30d2@googlegrou
    ps.com...

    > auta stoja na drodze szybkiego ruchu a nadjezdzajacy wala jak w kaczy
    > kuper, XXI wiek i nie ma sposobu zeby automatycznie powiadomic uzytkownika
    > ze kilka aut stoi na drodze ?

    A oczy i mózg kierowcy to już nie wystarcza ?
    Debilom dają prawa jazdy.

  • 62. Data: 2018-02-09 12:44:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-09 o 05:52, Reolo pisze:

    > A oczy i mózg kierowcy to już nie wystarcza ?
    > Debilom dają prawa jazdy.

    Czytam i nie mogę uwierzyć, że dotąd się nie odezwał żaden z mocarzy,
    którzy zawsze potrafią zatrzymać samochód w miejscu natychmiast. Jeszcze
    niedawno tutaj pisywali tacy, co to nie widzą problemu przy jeździe "na
    ogonie" i wszystkim zachowującym odstęp radzili zwrot prawa jazdy. Gdyż
    każdy zdrowy, sprawny kierowca zawsze zdąży zahamować przed
    niespodziewaną przeszkodą.
    Ale nie jestem zaskoczony żądaniami zdalnego powiadamiania kierowców o
    konieczności ograniczenia prędkości przy braku dostatecznej widoczności.
    Kiedy tutaj poczytałem, że niektórzy nie wyobrażają sobie jazdy jeśli
    brak skrzyżowań bezkolizyjnych, to już żadne ograniczenie umysłowe
    kierowców mnie nie zaskoczy. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 63. Data: 2018-02-09 13:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >prawa jazdy. Gdyż każdy zdrowy, sprawny kierowca zawsze zdąży
    >zahamować przed niespodziewaną przeszkodą.

    Tamten odstep byl za duzy.

    Tu tez byl za duzy - jakby kierowca uzywal silnika zgodnie z
    przeznaczeniem, to by sie trzymal w rozsadnej odleglosci za
    poprzednikiem i w niespodziewany korek wpakowal majac kilkadziesiat m
    wiecej na hamowanie :-)

    J.

  • 64. Data: 2018-02-10 20:27:44
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 8 Feb 2018 06:23:45 -0800 (PST), p...@g...com
    wrote:

    >--Niekoniecznie. Znasz termin "pobocze"?
    >
    >ja bym zostawil auto na awaryjnych i wio za barierke, ubezpieczalnia i tak wyplaci
    wiec szkoda zycia

    I tak mówią wszyscy spece od BRD. Awaryjen i won z auta za barierki.
    Jak najdalej się da. A nie strugac bohatera i latać z trójkątem
    ostrzegawczym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 65. Data: 2018-02-10 20:28:17
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 8 Feb 2018 06:28:45 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Napisz może jeszcze raz- czy w sytuacji stłuczki/karambolu na autostradzie
    odważyłbyś się wysiąść z auta grzebać w bagażniku szukając trójkąta i biec w stronę
    pędzących aut żeby ten trójkąt postawić?

    On pewnie trójkąt w kieszeni trzyma ;)

  • 66. Data: 2018-02-12 12:14:53
    Od: p...@g...com

    https://www.nordkurier.de/neubrandenburg/auto-uebers
    chlaegt-sich-bei-unfall-auf-a20-0931203902.html?page
    =0%2C0

    piatek po poludniu na A20, wypadek czyli hebel do zera i potem powolne mijanie (bo
    karetka juz byla ale policja jeszcze nie) google pokazuje mi prawidlowo zwolnienie,
    Waze byl niestety wylaczony. Pomijajac aspekt dynamiczny sytuacji
    -> ci ktorzy nadjechali pierwsi musieli mocno heblowac, mysle ze kierowcy widoczni
    na zdjeciu nr3 byliby wdzieczni za *automatyczne* ostrzezenie bo 2h stania w korku do
    przyjemnosci nie nalezy a tak mozna podjac decyzje czy zjechac z autostrady. Jak
    doszlo do wypadku mozna sie tylko domyslac, na prawym staly jeszcze 2 osobowki w tym
    Pasek na rejestracji PZ.

  • 67. Data: 2018-02-12 13:48:43
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Czy zaparkowałbyś tak jak to białe Polo?

    A Ty jak zaparkowałbyś, mając przed maską drogę zablokowaną przez karambol?

  • 68. Data: 2018-02-12 14:12:49
    Od: p...@g...com

    Polo nie przejechalo dalej bo ten przed nim go przyblokowal zamiast sie schowac za
    cos wiekszego, pas awaryjny wiec myslal ze jest bezpieczny ale ten w ciezarowce
    wybral go jako mniejsze zlo

  • 69. Data: 2018-02-12 14:28:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-02-10 o 20:27, j...@i...pl pisze:

    > I tak mówią wszyscy spece od BRD. Awaryjen i won z auta za barierki.
    > Jak najdalej się da. A nie strugac bohatera i latać z trójkątem
    > ostrzegawczym.

    Specjaliści mówią, żeby w razie karambolu nie wysiadać z samochodu,
    dopóki karambol się nie skończy.
    Gdyby mieć pewność, że ma się tyle czasu, żeby uciec, to jak najbardziej
    sru za barierki, ale na autostradzie kolejne uderzenia są w ciągu kilku
    sekund, co z resztą widać na filmie.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2018-02-12 14:43:57
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-02-12 o 13:48, zhbick pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup

    > A Ty jak zaparkowałbyś, mając przed maską drogę zablokowaną przez karambol?

    To teraz sobie wyobraź siebie jak wyjmujesz z bagażnika białego Polo
    trójkąt ostrzegawczy i opisz wrażenia.

    yabba