  • 1. Data: 2010-09-16 11:51:59
    Temat: dacia duster - mistrz ?
    Od: "qubik" <w...@g...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,8378053,Uzywana_Dacia_
    drozsza_od_nowej.html

    miałem kupić inne auto ale jak widzę, że pół europy szaleje za tym autem chyba
    zmienie zdanie i kupię dacie !!!
    O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !
    I tak zmieniam auta co 3 lata więc mam gdzieś co inni powiedzą czym jeżdzę.

  • 2. Data: 2010-09-16 11:54:46
    Temat: Re: dacia duster - mistrz ?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 11:51, qubik pisze:
    > O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

    bo jest nowy i tani :)
    chyba nic poza tym, chociaż nie można powiedzieć żeby był brzydki więc
    to też działa na plus.

    > I tak zmieniam auta co 3 lata więc mam gdzieś co inni powiedzą czym jeżdzę.

    Jak zmieniasz co 3 lata to nie będzie Ci przeszkadzało (podbno nie jest
    ocynkowany co potwierdza się na dacii logan) że, będzie z czasem
    rdzewiał :)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-09-16 12:32:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "qubik" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba
    > zmienie zdanie i kupię dacie !!!
    > O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

    Spytaj tych co po 10 kkm wstawiają go do komisu. ;-)

  • 4. Data: 2010-09-16 12:36:16
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 12:32, Cavallino pisze:
    > Spytaj tych co po 10 kkm wstawiają go do komisu. ;-)

    hmm może czar nowości mija albo sprzedają bo im się znudził :)? w sumie
    napęd konstrukcyjnie dopracowany to do czego można mieć większe
    zastrzeżenia? Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje
    wytrzyma.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-09-16 15:26:22
    Od: "mireka" <m...@o...pl>

    > zastrzeżenia? Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje
    > wytrzyma.

    Zawsze można budę samemu od zera porządnie poskładać i zabezpieczyć.

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-09-16 15:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Sep 2010 12:36:16 +0200 osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

> [...]
    > napęd konstrukcyjnie dopracowany to do czego można mieć większe
    > zastrzeżenia? Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje

    będziesz cynkował lakier? Szacun.
    Po raz kolejny pokazujesz, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-09-16 15:29:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:27, masti pisze:
    > będziesz cynkował lakier? Szacun.
    > Po raz kolejny pokazujesz, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.

    a gdzie na napisałem cokolwiek o cynkowaniu lakieru? Porządne
    zabezpieczenie profili oraz podłogi na pewno przedłużyło by żywot tego
    auta.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-09-16 18:28:50
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Budę jak się po swojemu zabezpieczy to chyba też swoje wytrzyma.

    A widziałeś w ostatnich 20 latach kogoś, kto malował smołą podwozie i auto
    do połowy?
    Poprzednia skoda fabia zabezpieczona tylko fabrycznie, nie pokazywała po 4
    latach w podłodze śladu rdzy, nawet tam, gdzie jakiś kamol urwał osłonę.
    P.

  • 9. Data: 2010-09-16 18:42:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > a gdzie na napisałem cokolwiek o cynkowaniu lakieru? Porządne
    > zabezpieczenie profili oraz podłogi na pewno przedłużyło by żywot tego
    > auta.

    Najlepiej całe zabetonuj.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-09-16 18:43:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pan Piskorz

    > A widziałeś w ostatnich 20 latach kogoś, kto malował smołą podwozie i
    > auto do połowy?

    Pewnie siebie samego widział. :>

    --
    ignorance is bliss