  • Data: 2017-11-11 13:08:38
    Temat: Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
    Od: Franc <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,

    Głowię się właśnie nad wyborem zimówek do tatusiowozu (Seat Alhambra).

    Oryginalnie mam założone obecnie letnie Continental 225/50/17" typu run-on-flat.
    Ponieważ Seat nie daje zapasu (ani kompletu naprawczego) zimówki też muszę kupić
    run-flaty.

    Po odsortowaniu wyników w oponeo.pl zastanawiam się nad:
    Bridgestone DriveGuard Winter 225/50 R17 98 V RUN ON FLAT XL
    Continental ContiWinterContact TS830 P
    Dunlop SP Winter Sport 4D
    Michelin Alpin A4

    Cenowo są bardzo zbliżone.
    Oceny z tego typu portalu są wg mnie niezbyt wiarygodne.

    Podpowiedzcie proszę która wg Was będzie najlepsza - chodzi głównie o bezpieczeństwo
    podróżowania.
    Teren jeźdzenie - 99% centralna Polska.

    --
    Franc