  • 11. Data: 2018-03-16 11:41:41
    Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-16 o 11:32, z pisze:

    > GW już pisało że benzyna jest groźniejsza od diesla i to tylko kwestia
    > czasu że będziemy krzyczeć przekroczono stężenie pyłów 1, 1,5 o pińcet
    > procent

    GW jest znana z pisania prawdy, całej prawdy i tylko prawdy.

  • 12. Data: 2018-03-16 11:49:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-16 o 09:53, Kris pisze:
    >Rower mam i wszyscy w mojej rodzinie mają. Jak tylko robi się ciepło,
    >to kiedy tylko się da korzystamy z rowerów zamiast z samochodu.
    >Korzystamy też z rowerów miejskich.
    >Korzystamy też z własnych nóg i gdzie się da chodzimy na własnych
    >nogach

    A patrzyles na podeszwy butow ?
    Gdzie one sie podzialy :-)

    >cały rok. Jeździmy też często tramwajami, metrem, pociągami i czasem
    >autobusami. W naszym mieście autobusy coraz rzadziej są napędzane
    >tylko diezelem, coraz częściej są hybrydowe, elektryczne, ew. na CNG.
    >Nie mam dupy przyspawanej do krzesła w samochodzie.

    Ale samochod ma euro6, a autobus ile ? :-)

    >Tak właśnie było. Astra F z Euro2 była eksploatowana do samego końca
    >jej
    dni.

    To czemu jej 10 lat temu nie wymieniles na nowsza, ekologiczniejsza
    :-P

    J.

  • 13. Data: 2018-03-16 12:16:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ?

    > Ale samochod ma euro6, a autobus ile ? :-)

    Euro6 lub wyżej - te elektryczne.
    W przeliczeniu na osobokilometr autobus emituje o wiele mniej spalin niż
    samochód.

    > dni.
    >
    > To czemu jej 10 lat temu nie wymieniles na nowsza, ekologiczniejsza :-P

    Wymieniłem na Toyotę z Euro5. Ojciec zezłomował wtedy Golfa z Euro1.

  • 14. Data: 2018-03-16 12:19:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Powoli widać, że lobby antywysokoprężne słabnie.
    Już tylko w usenecie taki słaby pisk.

  • 15. Data: 2018-03-16 12:26:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 12:16:40 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Wymieniłem na Toyotę z Euro5. Ojciec zezłomował wtedy Golfa z Euro1.

    Ano widzisz
    Przez swoje ekofobie wprowadzasz systematycznie do ekosystemu kolejne blachosmrody,
    trując ojca i jego otoczenie(oddając mu Swoje nieekologiczne auta) a ojciec dodatkowo
    trując otoczenie Twoimi byłymi autami obciąża ekosystem utylizacją Swoich starych
    aut. A te pewnie na Bliski Wschód czy innej Afryki trafiają

  • 16. Data: 2018-03-16 12:52:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-16 o 12:19, cef pisze:

    > Powoli widać, że lobby antywysokoprężne słabnie.
    > Już tylko w usenecie taki słaby pisk.

    Dlatego Toyota niedawno oficjalnie podała, że zaprzestaje produkcji
    samochodów osobowych z silnika mi dezela.

  • 17. Data: 2018-03-16 12:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >?

    Scieraja sie, do widac.

    I gdzie ten pyl sie podzial ?

    >Euro6 lub wyżej - te elektryczne.

    Ale gdzie one juz jezdza ?

    >W przeliczeniu na osobokilometr autobus emituje o wiele mniej spalin
    >niż
    samochód.

    Za to bardziej czarnych, jesli to stary rupiec :-)

    >Wymieniłem na Toyotę z Euro5. Ojciec zezłomował wtedy Golfa z Euro1.

    Diesla ? :-)

    A ekologicznie to by bylo, jakby Ojciec tez nowa toyote kupil, albo
    lepiej wcale nie kupowal, autobusy sa zdrowsze :-P

    J.

  • 18. Data: 2018-03-16 13:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Dlatego Toyota niedawno oficjalnie podała, że zaprzestaje produkcji
    >samochodów osobowych z silnika mi dezela.

    Toyocie latwo mowic, bo ma gotowe rozwiazanie hybrydowe.
    Wrecz idealna sytuacja dla nich :-)

    Ale
    -czyzby tez mieli cos za uszami i ich diesle byly naciagane, skoro tak
    sie z nich wycofuja ? :-)

    -nigdy nie chcieli tych hybryd robic z dieslem, ciekawe czemu ... a
    przeciez w hybrydzie moza pracowac w stabilniejszych warunkach, niczym
    na tescie.

    J.

  • 19. Data: 2018-03-16 13:34:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 12:57:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale gdzie one juz jezdza ?

    W ubiegłym tygodniu w trójmiescie widziałem autobus komunikacji miejskiej z jeszcze
    "czarnymi" tablicami
    To ile on już lat minimalnie ma?

  • 20. Data: 2018-03-16 13:48:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, March 16, 2018 at 12:57:36 PM UTC+1, J.F. wrote:

    > Scieraja sie, do widac.
    >
    > I gdzie ten pyl sie podzial ?

    ci... bo bedzie postulowal przetopienie podeszw na lyzeczki? ;)
    lub wprowadzenie podeszw z Euro 8 ;)