  • 281. Data: 2011-07-20 20:22:56
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 20:16, Cavallino wrote:

    > Nie. nie jest umowna.
    > Co najwyżej jest dla niektórych zbyt trudna do zrozumienia.

    Skoro nie jest umowna to podaj ile to jest - dla ulatwienia podaj w metrach.

    --
    mk4

  • 282. Data: 2011-07-20 20:23:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > To, ze ty ich nie widzisz to nie znaczy, ze nie ma :)

    Oczywiście, jeśli będą obiektywne czynniki, to masz prawo jechać dalej.
    Może ich być całkiem dużo, ale Twoje widzimisie takowym nie jest.
    Generalnej zasady to nie zmienia.

  • 283. Data: 2011-07-20 20:24:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro nie jest umowna to podaj ile to jest - dla ulatwienia podaj w
    > metrach.

    Podałem, ale widocznie nie zrozumiałeś.
    0,0 m.
    Zadowolony?

  • 284. Data: 2011-07-20 20:26:33
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 20:23, Cavallino wrote:
    > Oczywiście, jeśli będą obiektywne czynniki, to masz prawo jechać dalej.
    > Może ich być całkiem dużo, ale Twoje widzimisie takowym nie jest.

    Za to twoje widzimisie ma sie jawic jako obowiazujacy obiektywizm - no
    to dopiero pokazales, hoho :)

    --
    mk4

  • 285. Data: 2011-07-20 20:28:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 20:24, Cavallino wrote:

    > Podałem, ale widocznie nie zrozumiałeś.
    > 0,0 m.
    > Zadowolony?

    Owszem, bo wreszcie udokumentowales to, ze bzdury piszesz i mozna
    przestac cie juz traktowac serio przynajmniej w ramach tego watku.

    --
    mk4

  • 286. Data: 2011-07-20 20:29:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Za to twoje

    Nie, nie moje.
    Ustawodawcy.

  • 287. Data: 2011-07-20 20:30:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Owszem,

    No i super.
    A za dalsze niezrozumienie słowa pisanego, które nam serwujesz nie
    odpowiadam.

  • 288. Data: 2011-07-20 20:31:45
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:j0766m$ac3$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości news:

    > Oczywiście.
    > Tyle że ta względność zależy od sytuacji na drodze, takiej obiektywnej, a
    > nie od widzimisie kierowcy.

    A ta obiektywna ocena to twoja czy Romana jest?
    Nie nie pytam się ciebie o Romana (on się potrafi bronić) -- kim jesteś, że
    możesz wydać obiektywną ocenę sytuacji

    > W poprzednim poście podałem przykład przypadku w którym można, a wręcz
    > trzeba jechać dalej od pobocza.

    Message-ID, bo póki co, to mk4 podał, a ty zanegowałeś

    > Zupełnie inaczej sytuacja wygląda, gdy nie ma żadnych czynników, które
    > utrudniają jazdę bliżej linii.

    Przeczysz swoim poprzednim słowom o "psim obowiązku"

    --
    Tomasz Nycz

  • 289. Data: 2011-07-20 20:36:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:

    > A ta obiektywna ocena to twoja czy Romana jest?

    Oceniającego dany przypadek - w szczególności np. polucjanta który będzie za
    to karał i sędziego, który będzie sprawdzał kto ma rację - kierowca czy
    polucjant.

    > Message-ID, bo póki co, to mk4 podał, a ty zanegowałeś

    MK4 nic nie podał, tylko uznał że on ma prawo dowolnie ustalić odległość.
    Ja zapodałem - rower jadący poboczem.

    > Przeczysz swoim poprzednim słowom o "psim obowiązku"

    Nie.
    Wyjątki zawsze się zdarzają - ale zasada pozostaje zasadą.

  • 290. Data: 2011-07-20 20:46:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Wednesday, July 20, 2011, 8:22:41 PM, you wrote:

    > Na tej grupie można poznać wiele "źródeł prawa", celują w tym autorzy
    > stosujący retorykę w stylu "zasrany obowiązek", "psi obowiązek"...

    Widzę, że zaczynasz równać do naszego poziomu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl