    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Zlecenie
    Date: Wed, 29 Jul 2015 22:54:21 +0200

    Bry :) Poprzednie zakończyło się sukcesem, więc mam kolejne - mały
    szczeniaczek dla wprawnej osoby.

    Płytka z AVR (model z eepromem), na pokładzie 3 przyciski, 2 cyfry 7
    segmentowe LED.
    Zasilanie 10-30VDC, 3 wyjścia typu PNP, najchętniej optoizolowane od uC.
    Projekt pod gotową obudowę (muszę wybrać), coś wielkości paczki
    papierosów. Sam hardware, soft napiszę sobie samemu. Acha, złącze
    programowania musi być (mam JTAGICE3). Oczekuję 20-tu gotowych i
    obsadzonych PCB. Czy będzie więcej? Pewnie tak, ale nie gwarantuję terminów.

    Może ktoś jest chętny?

    Irek.N.