  • 11. Data: 2010-02-05 21:42:47
    Temat: Re: Zlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i przesyłanie ich na serwer (via GSM)
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > klienta. Jedynie jesli podczas projektu powstanie jakies IP to ...
    Czy IP to Internet Protocol czy Irritation Problem?
    pozdrawiam
    Sylwester Lazar

  • 12. Data: 2010-02-05 22:20:21
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 05/02/2010 21:42, Sylwester Łazar wrote:
    > Czy IP to Internet Protocol czy Irritation Problem?

    Czesto (jak trzeba zaplacic za utrzymanie) Irritating Problem.
    Intellectual Property, czyli z reguly jakis patent albo inny cenny
    kawalek wiedzy.

    Kurcze - powoli staje sie polskim analfabeta (slow mi zaczyna brakowac).

    --
    Jerry1111

  • 13. Data: 2010-02-05 22:31:47
    Od: "Robert Zemła" <m...@n...com>

    Użytkownik "Papo Smurf" <S...@z...sa> napisał w wiadomości

    > a ile puacisz?:O)

    Może nie róbmy tutaj drugiej "elektrody"?

  • 14. Data: 2010-02-06 16:23:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt tu nie "piętnuje" oferujących cokolwiek, a zwłaszcza pracę. Tyle, że
    > czasem trzeba wskazać realia.

    Realia sa takie, ze jestes zainteresowany albo nie, a robienie piany wokol
    tematu (jak 90% wypowiedzi w watku) jest mocno zenujace.

  • 15. Data: 2010-02-10 18:08:29
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Realia sa takie, ze jestes zainteresowany albo nie, a robienie piany wokol
    > tematu (jak 90% wypowiedzi w watku) jest mocno zenujace.

    No widzisz, dla Ciebie to jest żenujące. Dla mnie żenujące jest szukanie
    "gotowego projektu, który się programiście znudził".
    Co się komu podoba...