  • 11. Data: 2024-03-10 15:58:05
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 15:36, Shrek pisze:

    > Najprościej by było zakazać samochodów. Wtedy ci z miast przesiądą się
    > do km, a ci co najbardziej krzyczą że im smród w miastach przeszkadza
    > zostaliby na swoich wioskach i nie tłumaczyli miastowym jak mają u
    > siebie żyć:P

    "Chcę porozwalać te wszystkie słupki, tam mają być parkingi dla
    samochodów wszędzie"

    http://niusy.pl/@nczas.info/at4

    Obstawiaj jak zwykli ludzie zadecydują.

    Dodajmy

    "wszędzie mają być samochody, bo jest to ważna kwestia dla kobiet. - Ja
    mogę jeździć po Warszawie i jeżdżę bardzo często na hulajnodze, na
    rowerze jeżdżę po Warszawie (...) natomiast kobiety domagają się, żeby
    zawieźć je samochodem"

  • 12. Data: 2024-03-10 16:33:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 15:58, io pisze:

    > "Chcę porozwalać te wszystkie słupki, tam mają być parkingi dla
    > samochodów wszędzie"
    >
    > http://niusy.pl/@nczas.info/at4
    >
    > Obstawiaj jak zwykli ludzie zadecydują.

    Nie jestem pewny. Tym niemniej na swój sposób to ci co chcieliby
    parkować wszędzie są uczciwsi - po prostu chcą parkować i tyle. A taki
    kawalino pieprzy o tym jak to blokersi są nieekologiczny a sam mieszka
    na jakiejś wsi pod poznaniem, w chałupie która emituje więcej co2 w
    swojej historii niż pewnie cztery mieszkania w bloku i jeszcze sobie
    działkę nad morzem pierdolnął. Ok - woli mieszkać w domu niż w
    mieszkaniu, woli działkę nad morzem niż zwiedzać swiat - spoko. Tylko
    niech nie pierdoli że to akurat on jest ekologiczny. On jest ekologiczną
    zakałą a jak zwykle w takich przypadkach najgłośniej drze ryja "łapać
    złodzieja".
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-03-10 17:16:13
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 15:51, io pisze:

    > Żądania dotyczą wszystkiego. Ciebie dotykają zmiany w transporcie
    > samochodowym bo od lat nic nie robiłeś w tym temacie.

    > Że niby dopłyniesz do swojej chałupy? W oparach absurdu?

    O transporcie towarowym nie słyszałeś kretynku?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2024-03-10 17:28:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 16:33, Shrek pisze:

> [...]
    > niech nie pierdoli że to akurat on jest ekologiczny. On jest ekologiczną
    > zakałą a jak zwykle w takich przypadkach najgłośniej drze ryja "łapać

    Proponujesz życie w jakiejś komunie? :)

    Robert

  • 15. Data: 2024-03-10 17:34:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Proponujesz życie w jakiejś komunie? :)

    Dlaczego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-03-10 17:38:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 17:34, Shrek pisze:

    > Dlaczego?

    W kupie taniej.

    Robert

  • 17. Data: 2024-03-10 17:48:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W kupie taniej.

    Niespecjalnie:P Obecnie to jakieś 15k za metr.

    Zresztą jak koniu chce sobie mieszkać na wiosce to niech mieszka - nic
    mi do tego. Problem w tym że ja się nie wpierdalam w sprawy jego wioski
    a on się wpierdala komuś do miasta robiąc korki i jeszcze będzie ich
    pouczał jak mają w tym mieście żyć, żeby wieśniakowi co do roboty do
    miasta przyjeżdza nie było przykro:P Nie podobają mu się blokersi to
    niech siedzi u siebie na wiosce i dupy nie zawraca że mu w mieści
    brzydko pachnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-03-10 18:22:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 15:51, io pisze:
    > Żądania dotyczą wszystkiego. Ciebie dotykają zmiany w transporcie
    > samochodowym bo od lat nic nie robiłeś w tym temacie.

    Zmiany dotyczyły normalnego postępu technicznego i dbałości o nasze
    otoczenie.

    Obecne "propozycje" to sekciarska religia która sobie ubzdurała że jak
    zbiedniejemy to uratujemy planetę.

    NAWET JEŚLI EUROPA SIĘ ZESRA to NIC TO NIE ZMIENI.

    Mądrzej jest się przygotowywać na zmiany klimatu i pozwalać ludziom
    którzy będą mieli gorzej niż Europa si ębogacić i rozwijać

    tymczasem ta ZASRANA Europa nie potrafi wysłać nadwyżek żywności ludziom
    którzy głodują.

    To jest ZA TRUDNE.

    Jakim Cudem oni uratują planetę?

    I dlaczego mają ratować planetę?

    Czy planeta będzie lepsza zimniejsza?

    Czy dla ludzi lepsza? A jeśli tak to ewidentnie ludziom ma być DOBRZE a
    nie planecie? ;-)))))))))

  • 19. Data: 2024-03-10 18:25:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 15:51, io pisze:

    > Że niby dopłyniesz do swojej chałupy? W oparach absurdu?

    W jedną stronę za darmo i SUPER EKOLOGCZNIE ;-)

    Dlaczego ekolodzy nie widzą tej dziedziny?

    Dlaczego podoba im się transport LOTNICZY?

  • 20. Data: 2024-03-10 20:14:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 17:48, Shrek pisze:

> [...]
    > miasta przyjeżdza nie było przykro:P Nie podobają mu się blokersi to
    > niech siedzi u siebie na wiosce i dupy nie zawraca że mu w mieści

    No to będziesz miał wybory i zobaczysz na co zagłosują twoje mieszczuchy
    a nie że pieprzysz jakoby wieśniaki miały z tym cokolwiek wspólnego.