  • 71. Data: 2019-05-03 16:53:04
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 13:58, Filip454 pisze:

    > Może miałaś zepsute wejście w telewizorze?

    Nie. Monter ukradł mi mój dobry kabel. W zapasie miałam drugi i
    "kombinowałam". W telewizorze mam 2 wejścia.
    Nie będę więcej na ten temat pisała, bo ten cwaniak na pewno to czyta.
    Najpierw osobiście, a nie jest tam blisko pofatyguję sie do miejscowego
    operatora, do BOK, bo przez telefon nie da się wszystkiego załatwiić.

    --
    animka

  • 72. Data: 2019-05-03 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej P. Wozniak u...@p...onet.pl.invalid ...

    > To szyby kablem czyściłeś?

    Nie! Ironią!

    > A może nie miałeś gniazdek aż tak
    > zarośniętych brudem? Na wszelki wypadek ostrzegam, że czyszczenie
    > wtyczek i gniazdek to procedura dobrze znana użytkownikom kabli
    > USB-C. Nowe nie znaczy lepsze.
    >
    > Swoją drogą brak logiki jest porażający - nastąpiła nie tylko
    > zamiana końcówek kabla, ale też gniazdek, ale winny na pewno jest
    > kabel.

    To tylko Animka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 73. Data: 2019-05-03 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Nie będę więcej na ten temat pisała, bo ten cwaniak na pewno to czyta.

    Nie musi czytac... Pewnie to on cie podsłuchiwał prez komórke!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 75. Data: 2019-05-03 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > też mogłyby się objawić, gdyby przesyłany był taki sygnał:
    > * Analogowy ze składowymi RGB przesyłanymi oddzielnymi żyłami.
    > Uszkodzenie jednej żyły, zagięcie jednej nóżki czy inny brak
    > kontaktu na jednej linii to brak jednej składowej.
    > * Cyfrowy ze składowymi RGB, gdzie każda składowa RGB jest
    > przesyłana oddzielnie. Przy przesyłaniu szeregowym znowu problem z
    > jedną linią to brak jednej składowej. Przy transmisji równoległej
    > nastąpić może osłabienie jednej składowej, najbardziej widoczne przy
    > odcięciu linii przesyłającej najbardziej znaczący bit tej składowej.

    Mowa cały czas o hdmi i sygnale cyfrowym wiec moze troche sie
    zafiksowałem.
    W kablach analogowych dokładnie takie moga byc objawy - zreszta pewnie
    kazdy z nas nie raz widział taka sytuacje. ZTCP czasami wynikało to wrecz
    z niedokładnie włozonej wtyczki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 74. Data: 2019-05-03 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń k...@t...sie ...

    > Wrzucaj Filipie te parówki z Konopii po 3,99 zł/kg, skoro nie ma
    > różnicy to po co przepłacać. I wytłomacz chłopu od furmanki, że
    > opona może mieć swoją stronę zewnętrzną i wewnętrzna jak również
    > kierunek toczenia. BTW w latach 80-tych pewien Norweg (na platformie
    > pracował) przekonywał nas gości z komunistycznej Polski, że nieznane
    > socjalizmowi cyfrowe płyty CD są odporne na wszystko.
    > Wylał piwo, tarł o podłogę, wytarł pod pachą, włożył do odtwarzacza
    > za parę tysiów w walucie i... nie zagrało. Mina bezcenna, jak
    > Zinedine Zidana na stadionie Legii (czasem sobie puszczam,
> [...]
    No ale te porownania nie maja zadnego sensu.
    Sa rodzaje kabli gdzie rzeczywiscie przekłamania moga byc bo to sa kable
    analogowe. Moga byc tez słabo zrobione wtyczki.
    A porownania do kiełbasy to juz pozal sie boze manipulacja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 76. Data: 2019-05-03 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Kabel HDMI/DVI?

    W oknach? Nie, szkło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 77. Data: 2019-05-03 20:09:59
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 03 May 2019 16:59:49 +0000, Budzik wrote:
    > Sa rodzaje kabli gdzie rzeczywiscie przekłamania moga byc bo to sa kable
    > analogowe.

    No to może lepiej było kupić kabel cyfrowy? Swoją drogą, w jaki sposób
    rozróżnić w markecie kabel analogowy od cyfrowego?

    Mateusz

  • 78. Data: 2019-05-03 20:48:00
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 03/05/2019 19:09, Mateusz Viste wrote:

    > No to może lepiej było kupić kabel cyfrowy? Swoją drogą, w jaki sposób
    > rozróżnić w markecie kabel analogowy od cyfrowego?
    >
    > Mateusz

    Po cenie i pewnie wypasionym opakowaniu. Kiedyś jeden audiofil robił mi
    wykład o tym, że wartość kabli musi wynosić co najmniej jakiś tam
    procent ceny zestawu. Tutaj pewnie też tak jest. Tylko trochę słabo, że
    po 5 latach eksploatacji wartość samego blaszaka to 5-10% jego wartości
    przy zakupie, wtedy można sobie pluć w brodę, że tak się
    przeinwestowało, bo można było kupić identycznie wyglądający i
    działający kabel na bazarze od Wietnamczyka za jedną dziesiątą ceny i
    też byłoby git.

    OT: 20 lat temu w różnych krajach (nie wiem, czy w Polsce też)
    sprzedawali różne kable (AV, komputerowe, nawet rozruchowe do
    samochodów) z certyfikatem, że są odporne na problem roku 2000 (Y2K),
    też były sporo droższe, ale znajdowały nabywców, a jakże, święcie
    przekonanych, że to bardzo mądry i dobry zakup, a somsiadowi frajerowi
    dzięciołowi niech się wszystko zesra w noworoczny poranek, jak taki
    głupi dusigrosz.

    --
    MF

  • 79. Data: 2019-05-03 21:15:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Nie musi czytac... Pewnie to on cie podsłuchiwał prez komórke!

    Kiedy?

    --
    animka

  • 80. Data: 2019-05-03 21:54:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Nie musi czytac... Pewnie to on cie podsłuchiwał prez komórke!

    A może nawet podglądał... ach te wideorozmowy samowłączające się. :-0

    Robert