  • 81. Data: 2019-05-04 00:57:34
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > A może nawet podglądał... ach te wideorozmowy samowłączające się. :-0

    To jest monter od kablówki. Na korytarzu miał poprawić listwę.
    EOT

    --
    animka

  • 82. Data: 2019-05-04 01:01:00
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > A może nawet podglądał... ach te wideorozmowy samowłączające się. :-0

    On nie od telefonów. Szczególnie z firmy w której pracuje.
    Nie wypisujcie już głupot. Piwska się opiliście?

    --
    animka

  • 85. Data: 2019-05-04 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > On nie od telefonów. Szczególnie z firmy w której pracuje.
    > Nie wypisujcie już głupot. Piwska się opiliście?

    Ach ta Animka :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 84. Data: 2019-05-04 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    > Po cenie i pewnie wypasionym opakowaniu.

    Rozumiem ironie ale jednak chyba nie zrozumielismy sie co do problemu.
    Wyjasnienie w odpowiedzi na post wyzej (by Mateusz Viste)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 83. Data: 2019-05-04 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > No to może lepiej było kupić kabel cyfrowy? Swoją drogą, w jaki
    > sposób rozróżnić w markecie kabel analogowy od cyfrowego?

    ROTFL
    To przeciez nie kabel implikuje rodzaj przesyłanego sygnału a to gdzie
    sie go podłączy...
    Przykładowo jak chcesz połaczyc stare video z wyjsciem EURO z telewizorem
    który ma wejscie euro to kupno cyfrowego przewodu bedzie trudne :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 86. Data: 2019-05-04 12:23:01
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 04 May 2019 09:59:47 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > ROTFL To przeciez nie kabel implikuje rodzaj przesyłanego sygnału a to
    > gdzie sie go podłączy...

    Czyli jak kupię w sklepie kabel analogowy, to po podłączeniu do komputera
    nagle stanie się on kablem cyfrowym?*

    > Przykładowo jak chcesz połaczyc stare video z wyjsciem EURO z
    > telewizorem który ma wejscie euro to kupno cyfrowego przewodu bedzie
    > trudne :)))

    No ale to przecież nie ja pisałem o "analogowym rodzaju kabli".

    Mateusz

    *Tak, droczę się. No ale od czego jest usenet?

  • 87. Data: 2019-05-04 12:52:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 04 May 2019 10:23:01 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Czyli jak kupię w sklepie kabel analogowy, to po podłączeniu do komputera
    > nagle stanie się on kablem cyfrowym?*

    > No ale to przecież nie ja pisałem o "analogowym rodzaju kabli".

    Panowie, dajcie się siana. O jakości kabla przesądzają dwa aspekty.
    Materialny, w czym się mieści staranność wykonania, estetyka, ewent.
    podatność na uszkodzenia itd. I elektryczny, czyli transmitancja czyli
    inaczej mówiąc charakterystyka tłumienia i przesunięcia fazy w funkcji
    częstotliwości.
    Co przepuścimy przez ten kabel, sygnał modulowany analogowo czy cyfrowo
    to inna bajka. Tak samo jak rodzaj obserwowanych zniekształceń (o ile
    przesyłamy obraz). Niektóre ze zniekształceń są charakterystyczne dla
    sygnałów analogowych a inne dla cyfrowych.
    Zażółcenia obrazu (przez co rozumiem lekkie zniekształcenie proporcji
    RGB przy jednak obecności wszystkich składowych) nie można przypisać do
    żadnych z tych kategorii. Dlatego uważam że wystąpiło już w samym
    monitorze, przez niewłaściwe ustawienie tych proporcji, bo to
    najczęstszy przypadek.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 88. Data: 2019-05-04 14:47:18
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    w artykule <news:XnsAA44BD811563Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > pisze:

    > W kablach analogowych dokładnie takie moga byc objawy - zreszta pewnie
    > kazdy z nas nie raz widział taka sytuacje. ZTCP czasami wynikało to wrecz
    > z niedokładnie włozonej wtyczki.

    Miałem kiedyś stary monitor mono, który służył za woła roboczego. Wskutek
    częstego podłączania i odłączania wtyczka D-Sub tak się wyrobiła z trapesu
    za owal, że dawało się ją podłączyć na odwrót.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 89. Data: 2019-05-04 14:48:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    w artykule <news:1wk9h3ktexkgu$.b9qj6kml7ykk$.dlg@40tude.net> pisze:

    > Tak samo jak rodzaj obserwowanych zniekształceń (o ile
    > przesyłamy obraz).

    Uwaga w nawiasie zbędna, obserwować to więcej niż patrzeć i widzieć:
    * Obserwacja to celowa czynność poznawania za pomocą dowolnego zmysłu (nie
    tylko wzroku, może być np. nasłuch).
    * Aby ułatwić lub umożliwić obserwację, można (a czasem trzeba) przedstawić
    sygnał w formie bardziej dogodnej, w tym jako obraz.

    Do reszty po pierwszym czytaniu nie mam zastrzeżeń. Powtórzę tylko, że dla
    pewnego ustalenia przyczyn zniekształceń sygnału należy oddzielnie (lub
    w parach, jeśli nie można inaczej) zbadać i źródło (komputer), i nośnik
    (kabel), i odbiornik (monitor). Opisany przypadek nie wskazuje na przyczyny
    tkwiące w kablu.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 90. Data: 2019-05-04 16:08:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:

    > Swoją drogą brak logiki jest porażający - nastąpiła nie tylko zamiana
    > końcówek kabla, ale też gniazdek, ale winny na pewno jest kabel.

    Nie doszukuj się sensu ani logiki w Animkowych postach.