    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zostałem na środku skrzyżowania ....
    Date: Sun, 21 Jul 2019 10:49:26 +0200

    ...no, przed światłami. Żółtych pasów nie było namalowanych. Zadziałał
    start/stop i już nie odpaliłem. Po 4-latach skończył się chyba
    akumulator. Podładowałem go wcześniej by tylko odpalił (miał na wstępie
    nieco ponad 10V), ale jakoś kilkukilometrowa jazda nie wystarczyła do
    uzupełnienia energii (patrz tutejsze artykuły jak to według niektórych
    wystarczy kilometr). Nie było lekko bo samochód prawie bez hamulców i
    bez kierowania a te ofiary co jeżdżą po drogach nie rozumieją, że
    migające światła awaryjne oznacza awarię i trzeba taki samochód ominąć
    lub pomóc kierowcy (szczególnie jak stoi na środku drogi). Szczęśliwie
    stanąłem nieco pod górkę więc udało się zjechać tyłem. Dalej wszysto
    potoczyło się jak zwykle. Polazłem szukać dawcy energii. Sobota 12-ta,
    kilka warsztatów zamkniętych. Jeden otwarty "nie ma kierowcy i nie
    pojedzie" (z pustego i salomon, ale ... gdzie się zgłasza takie
    warsztaty?). W końcu zagaiłem dwóch osobników krzątających się przy
    swoim samochodzie i tu miła niespodzianka, są kable, jeden może pomóc.
    Podjechaliśmy, odpaliłem, dałem 20, dwa słowa o samochodzie i pojechałem.