  • 41. Data: 2019-07-21 22:18:04
    Temat: Re: Zostałem na środku skrzyżowania ....
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 21:46, kk pisze:

    > Dlatego, że te assistance'e mają ograniczoną liczbę lawet np do jednej.
    > A do tego taka laweta nie jest tutaj do niczego potrzebna bo wystarczy
    > samochód odpalić.

    Moja praktyka pokazuje co innego. Masz szerszą / ogląd rynku?

  • 42. Data: 2019-07-22 00:25:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello kk,

    Sunday, July 21, 2019, 10:49:26 AM, you wrote:

    > ...no, przed światłami. Żółtych pasów nie było namalowanych. Zadziałał
    > start/stop i już nie odpaliłem. Po 4-latach skończył się chyba
    > akumulator.

    Start-stop niekontrolujący akumulatora? Jakie to auto?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2019-07-22 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No i co - byłbyś szczęśliwszy jakby dostał dwie dyszki?

    No ja mam troche inne standardy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 44. Data: 2019-07-22 09:05:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 21:59, Budzik pisze:
    > Kiedys "kolega" odpalał z mojego auta i od tego czasu swieci mi sie
    > kontrolka airbagów - jak nic coś się spaliło.
    > Pomimo tego ze cała czynnosc przeprowadzał bez mojej obecnosci to jakos
    > nie czuł się w obowiązku zapytac czy moze usunac awarie albo chociaz sie
    > dołozyc...

    Może żyje w niewiedzy, że coś się zepsuło?

    Robert

  • 45. Data: 2019-07-22 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Może żyje w niewiedzy, że coś się zepsuło?

    Pogmatwana historia ale zapewniam cie ze wiedział...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 46. Data: 2019-07-22 14:40:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Sorry za OT
    >Masz samochód za kilkadziesiąt tysięcy i nie płacisz za jakiegoś
    >asistanca?

    Skoro ma samochod za kilkadziesiat tysiecy, to chyba dobry, wiec nie
    powinien sie psuc na drodze :-)

    >Ja przy pakiecie dopłaciłem chyba 150 zł.
    >już mi się zwróciło (alternator) Czas operacyjny 45 minut.
    >Miasto wojewódzkie. Może miałem szczęście?

    Ale od ilu lat placisz i ile razy skorzystales ?

    A w miescie wojewodzkim ... po awarii alternatora zazwyczaj daje sie
    podjechac do mechanika ...

    J.

  • 47. Data: 2019-07-22 15:08:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 14:40, J.F. pisze:
    > Ale od ilu lat placisz i ile razy skorzystales ?

    W tym roku i mi się zwróciło. ;-)
    Podjąłem tą decyzję świadomie bo szykują mi się długie wyjazdy.

    > A w miescie wojewodzkim ... po awarii alternatora zazwyczaj daje sie
    > podjechac do mechanika ...

    Przy tych nowoczesnych dieslach i ich spapranych komputerach ;-) kiedy
    kontrolka ładowanie się zaświeciła było już za późno.
    Powinna się zaświecić dobę wcześniej jak poczułem dziwny nieznany mi
    zapaszek. Był delikatny aczkolwiek znaczący ;-)

  • 48. Data: 2019-07-22 17:35:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No ja mam troche inne standardy...

    Niż twój kumpel niż czy ja? Bo nie wiem czy w ryj bić:P

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2019-07-22 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Niż twój kumpel niż czy ja? Bo nie wiem czy w ryj bić:P

    W sumie to chyba niz wiekszosc osób. Ale niz moj "kumpel" to
    zdecydowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 50. Data: 2019-07-22 21:14:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 18:59, Budzik pisze:

    > W sumie to chyba niz wiekszosc osób. Ale niz moj "kumpel" to
    > zdecydowanie.

    I dalej nie wiem - prać czy nie;)

    --
    Shrek