  • 51. Data: 2019-07-22 21:59:58
    Temat: Re: Zostałem na środku skrzyżowania ....
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I dalej nie wiem - prać czy nie;)

    Skoro nie wiesz to chyba prac ;-PPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 52. Data: 2019-07-23 18:36:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:

    > Skoro nie wiesz to chyba prac ;-PPP

    "o żesz ty chuju":P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2019-07-24 21:52:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-21 10:49, kk wrote:
> [...]
    > lub pomóc kierowcy (szczególnie jak stoi na środku drogi). Szczęśliwie
    > stanąłem nieco pod górkę więc udało się zjechać tyłem. Dalej wszysto
    > potoczyło się jak zwykle. Polazłem szukać dawcy energii. Sobota 12-ta,
    > kilka warsztatów zamkniętych. Jeden otwarty "nie ma kierowcy i nie
    > pojedzie" (z pustego i salomon, ale ... gdzie się zgłasza takie
    > warsztaty?). W końcu zagaiłem dwóch osobników krzątających się przy
    > swoim samochodzie i tu miła niespodzianka, są kable, jeden może pomóc.
    > Podjechaliśmy, odpaliłem, dałem 20, dwa słowa o samochodzie i pojechałem.

    Akumulator przestał ładować się. Osiąga 12V i na tym zostaje.

  • 54. Data: 2019-07-25 07:05:31
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 21 lipca 2019 10:54:16 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Wiedziałeś, że masz problem z akumulatorem, to dlaczego nie wyłączyłeś
    > tego systemu?

    Korzystam z auta, które też ten system ma i nie wyłączy mi silnika, jeżeli uzna, że
    aku za słaby.
    Gdy raz zdarzyło mi się dłużej stać nieruchomo w korku (radio włączone, telefon się
    ładował), to co jakiś czas włączał silnik, aby doładować.

  • 55. Data: 2019-07-25 08:40:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 07:05, s...@g...com wrote:

> [...]
    > Gdy raz zdarzyło mi się dłużej stać nieruchomo w korku (radio włączone, telefon się
    ładował), to co jakiś czas włączał silnik, aby doładować.

    Hehe, skąd Ty wiesz po co załączał

  • 56. Data: 2019-07-25 09:21:00
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 24 Jul 2019 22:05:31 -0700, slavo65 wrote:

> [...]
    > Gdy raz zdarzyło mi się dłużej stać nieruchomo w korku (radio włączone,
    > telefon się ładował), to co jakiś czas włączał silnik, aby doładować.

    Poznać stan naładowania akumulatora przy wyłączonym silniku to prosta
    rzecz. Gorzej jak silnik chodzi, bo wtedy w instalacji poziom napięcia
    znacząco podnosi alternator.

    Mateusz

  • 57. Data: 2019-07-25 11:31:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 25, 2019 at 9:21:01 AM UTC+2, Mateusz Viste wrote:

    > Poznać stan naładowania akumulatora przy wyłączonym silniku to prosta
    > rzecz.

    Tez nie do konca, tzn. prosto majac sprawny aku. Gorzej, jak z poczatkowej pojemnosci
    zostaje mu z 1% ;) . Wtedy niby napiecie OK, ale jak nie odpali za pierwszym razem,
    to na druga probe juz mu powera zabraknie...