    From: "Olek" <A...@S...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Sun, 23 Nov 2014 07:24:53 +0100

    Podczas wczorajszej debaty HG-W chwaliła się jak
    to zwęża jezdnie i stawia wszędzie słupki żeby
    zniechęcić kierowców do jeżdżenia samochodem.
    To chyba w ramach przyjaznego miasta.
    Dotąd głosowałem na nią, ale teraz się zastanawiam.
    Utopia w postaci darmowej komunikacji miejskiej,
    które ma spowodować przesiadkę części kierowców
    z własnego transportu do publicznego też mi nie odpowiada.
    To kiełbasa wyborcza.

    Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    już stojących. To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
    Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

    Pzdr.
    Olek