  • 111. Data: 2014-11-24 19:45:12
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 19:30, jerzu wrote:
> [...]
    ,75y,176.41h,71.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soVWJ37aYUdTJ
    sx7jdLZLQw!2e0

    > Takie jednostki są nierefromowalne.

    A co gorsza w tym wątku mamy trzy takie jednostki, które uważają, że
    wszystko jest w porządku, a ja się czepiam bez powodu i złej woli. I
    dlatego słupki są niestety niezbędne:( Po prostu część społeczeństwa
    jest motoryzacyjnie jeszcze w Azji.

    Shrek.

  • 112. Data: 2014-11-24 20:20:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2014 19:25:29 +0100, jerzu napisał(a):

    > Porównanie Londynu z jakimkolwiek miastem w Polsce to żart. Porównaj
    > sobie chociazby siatkę komunikacji masowej, ze szczególnym
    > uwzględnieniem metra.

    Dlatego pisałem, że londyńskie rozwiązania będzie można wprowadzać w
    Warszawie za 50 lat. Na razie jesteśmy w epoce budowania kolejnych obwodnic
    i estakad, które nie rozładowują żadnych korków. Czyli mamy etap rozwoju
    aglomeracji jak Londyn, Paryż, czy Chicago w połowie zeszłego wieku.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 113. Data: 2014-11-24 22:18:06
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-11-24 19:30, jerzu wrote:

    ,75y,176.41h,71.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soVWJ37aYUdTJ
    sx7jdLZLQw!2e0

    > Takie jednostki są nierefromowalne.

    Nie popieram wandalizmu,ale takiego recydywiste moze naprostowac tylko
    rysa od swiatel do swiatel. Wzgldnie jak ktos ma duzo samozaparcia to
    czeste wzywanie strazy miejskiej. No chyba ze to teren osiedlowy, to
    wtedy moge nie chciec. Sam mam takiego dziada "niepelnosprawnego" ktory
    ma "prywatna" koperte na terenie osiedlowym i parkuje tam przyczepe :>

    --

    e-Shrek

  • 114. Data: 2014-11-24 22:27:37
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/11/14 19:25, re wrote:
    > Nie da się ?

    watch my lips: NIE TRZEBA

    Składasz kartkę ZAP-3 (niegdyś PIT-4?) gdzie *deklarujesz* (!!!!1jeden)
    gdzie "mieszkałeś" 31.12 danego roku, i tyle.

    Przypominam: od 2015 dowód osobisty nie ma rubryczki "miejsce
    zameldowania czy czegokolwiek", a samo pojęcie "miejsce zameldowania"
    znika w 2016.
    A od 2013 nie ma obowiązku meldunkowego.

    --
    Alf/red/

  • 115. Data: 2014-11-24 22:37:15
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/11/14 19:45, Shrek wrote:
    > A co gorsza w tym wątku mamy trzy takie jednostki, które uważają, że
    > wszystko jest w porządku

    I jest sprężenie zwrotne: ktoś zawala - pojawiają się słupki - ktoś
    objeżdża - pojawia się więcej słupków...
    Na przykład https://goo.gl/maps/rEO4W (tam po prawej czasem stają w
    dwóch rządkach) https://goo.gl/maps/ZpRBX (w dni robocze ok. 50
    samochodów - zagadka którędy tam wjeżdżają), i tutaj
    https://goo.gl/maps/NQxPm czasem się ktoś wbija. No bo przecież jest
    miejsce!

    --
    Alf/red/

  • 116. Data: 2014-11-24 22:44:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-24 22:27, Alf/red/ pisze:
    > A od 2013 nie ma obowiązku meldunkowego.

    Jeszcze jest.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2014-11-24 22:49:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Alf/red/"

> [...]

    Składasz kartkę ZAP-3 (niegdyś PIT-4?) gdzie *deklarujesz* (!!!!1jeden)
    gdzie "mieszkałeś" 31.12 danego roku, i tyle.
    A ja nie mówiłem, że trzeba tylko, że można.

  • 118. Data: 2014-11-24 22:51:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > https://goo.gl/maps/ZpRBX (w dni robocze ok. 50
    > samochodów - zagadka którędy tam wjeżdżają)

    Przez przejscie dla pieszych po drugiej stronie :)

  • 119. Data: 2014-11-24 23:00:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.11.2014 o 12:00, Olek pisze:
    /.../
    > Bajkobajarz też nie jest rozwiązaniem.
    > Słyszałeś co ten dla odmiany proponuje? 300 tys. ludzi ma sobie kupić
    > mieszkanie w Warszawie (za co ?) żeby móc płacić podatki w Warszawie,
    > a on za to sfinansuje darmową komunikację miejską i w ten sposób
    > rozwiąże sprawę pogodzenia potrzeb kierowców i pieszych.

    Nie trzeba kupić mieszkania żeby płacić we Wavce podatek.

  • 120. Data: 2014-11-25 00:35:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Nov 2014, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Kabaty i Młociny to całkiem fajne krańce. Trzeba tylko wybudować
    > wreszcie sensowny wjazd na Ursynów od strony Konstancina na co
    > dzielnica czeka od 40 lat. Piaseczno czy Legionowo już jednak za daleko
    > - stacje był˙˙by za rzadko. Tam sprawdziłaby się naziemna komunikacja
    > szynowa

    ...chyba nie ma *większych* przeszkód, aby "to" metro wyjechało na
    powierzchnię. Może poza tym, że z powodu szyny z prądem nie mogłoby
    być "wbudowane w drogę".

    pzdr, Gotfryd