  • 101. Data: 2014-11-24 15:29:29
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-24, o godz. 15:23:20
    grzech <g...@g...pl> napisał(a):

    > Nie znam twojego sąsiada ani jego okładów rodzinnych, ale podpowiem
    > ci, że dla niektórych osób przejście 10 metrów to jest prawdziwy
    > problem. Wiem to z własnego doświadczenia. Mam matkę o bardzo
    > ograniczonej sprawności ruchowej. Często muszę ją wozić. Pod blokiem
    > często nie mam możliwości się zatrzymać bo jakiś debil polikwidował
    > parkingi i osłupkował dojazdy. Dla tego jak czytam jak następny
    > matołek typu AL pisze, ze miasto jest dla mieszkańców to dostaję
    > kurwicy.

    Sąsiad niepełnosprawny nie jest. Nie wiem jak to nazwać: wygoda?
    lenistwo? bezczelność? Zachowanie identyczne z ludźmi parkującymi w
    wejściu do sklepu czy centrum handlowego. Najlepiej na obszarze
    wyłączonym z ruchu albo na podjeździe dla dostaw. Bo trzeba kilkanaście
    metrów przejść a on przecież ma samochód!

    Poza emerytami podobnie zachowuje się populacja posiadaczy BMW
    wszelkiej maści i wieku. ;-)

    Zdrówko

  • 102. Data: 2014-11-24 16:30:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 15:02, Czesław Wiśniak wrote:

    > Ulala, to jeszcze troche poczekasz na te obwodnice. Mysle, tak ze 25 lat
    > i to jak dobrze pojdzie :)

    Przecież właśnie o to w takich wypowiedziach chodzi, żeby być za a nawet
    przeciw;)

    Najpierw metro, potem buspasy - jest metro, po co buspas,
    Najpierw obwodnica, potem chodniki - jest obowodnica - za blisko/za
    daleko/za mało węzłów/za dużo węzłów,tylko z jednej strony,
    Precz z komuną! - najpierw dobrobyt a potem demokracja.

    I tak w koło Macieju;)

  • 103. Data: 2014-11-24 16:42:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 15:23, grzech wrote:

> [...]
    > sprawności ruchowej. Często muszę ją wozić. Pod blokiem często nie mam
    > możliwości się zatrzymać bo jakiś debil polikwidował parkingi i

    Sorry, ale miej pretnesje do tych co musieli brykę pod samą klatką
    zaparkować i przez takich trzeba było słupki stawiać. Współczuje twojej
    matce, ale wbrew pozorom jakby nie było osłupkowane, to też byś pod
    klatkę nie dojechał, bo tam już byłyby zaparkowane samochody. Ponadto o
    ile niepełnosprawnym należy pomagać, to nie mają oni prawa parkować
    niezgodnie z prawem - od tego są koperty. Może wystąp do spółdzielni o taką.

    Sam czasem wożę niepełnosprawną osobę i jakoś sobie dajemy radę. Jak nie
    ma gdzie zaparkować, to podjeżdzam jak najbliżej, wysadzam, parkuję i
    wracam, a nie mam pretensję, że nie wszędzie mogę zaparkować. Tym
    bardziej że naklejki nie mam, więc w zasadzie nic specjalnego mi się nie
    należy.

    Shrek.

  • 104. Data: 2014-11-24 16:48:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-24 14:57, Czesław Wiśniak wrote:

    > Ale u mnie na Bemowie to samo:
    > http://goo.gl/maps/uqfWp
    > Zal patrzec :/

    Faktycznie bez sensu:(

    Shrek.

  • 105. Data: 2014-11-24 19:09:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 20:21:10 +0100, grzech <g...@g...pl>
    wrote:

    >Ja bym poszedł jeszcze dalej i zaproponował pozamykanie teatrów, kin,
    >centrów handlowych i tego typu obiektów.
    >MIASTO DLA MIESZKAŃCÓW A NIE DLA ZBĘDNEGO BADZIEWIA!!!

    Moe. Ale nie rozumiem dlaczego w Warszawie pieszy musi pzreciskac sie
    miedzy sciana a samochodami. Chodnikiem o szeroksoci 25 centymetrow,
    na dodatek zawalonym petami papierosowymi i psimi gownami.

    Podobno Watszawa to Stolica Europy?

    A.L.

  • 106. Data: 2014-11-24 19:10:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Moe. Ale nie rozumiem dlaczego w Warszawie pieszy musi pzreciskac sie
    > miedzy sciana a samochodami. Chodnikiem o szeroksoci 25 centymetrow,
    > na dodatek zawalonym petami papierosowymi i psimi gownami.

    przynajmniej ma gdzie chodzić. A nie musi jeździć na drugą stronę ulicy
    bo po co komu w stanach chodnik

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 107. Data: 2014-11-24 19:25:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Nov 2014 15:36:50 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Pomijając pewną przesadę, opisałeś właśnie londyńskie City.

    Porównanie Londynu z jakimkolwiek miastem w Polsce to żart. Porównaj
    sobie chociazby siatkę komunikacji masowej, ze szczególnym
    uwzględnieniem metra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 108. Data: 2014-11-24 19:25:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Alf/red/"

    > To nawet meldunkiem może potwierdzić.

    Jakim meldunkiem?? Próbował któryś mądry się "przemeldować", czy tylko
    się Wam tak wydaje?
    --
    Nie da się ?

  • 109. Data: 2014-11-24 19:27:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 24 Nov 2014 11:10:38 +0100, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Kabaty i Młociny to całkiem fajne krańce. Trzeba tylko wybudować
    >wreszcie sensowny wjazd na Ursynów od strony Konstancina na co
    >dzielnica czeka od 40 lat.

    Przecież na Kabatach już słychać głosy "Rozjeżdżom nam trawniki,
    podepczom nasz bruk". ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 110. Data: 2014-11-24 19:30:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Nov 2014 14:30:46 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >A co do słupków, to niestety są niezbędne chyba wszędzie, bo potem 4
    >kliknięcia od pustego parkingu masz takie obrazki:
    >https://www.google.com/maps/@52.2627693,20.916364,3
    a,75y,176.41h,71.42t/data=!3m4!1e1!3m2!1soVWJ37aYUdT
    Jsx7jdLZLQw!2e0

    Takie jednostki są nierefromowalne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280