  • 121. Data: 2002-11-12 07:07:23
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > Ja nie wierze ja to wiem z doswiadczenia. Ba nawet nie tylko patrzac na
    > legalne czy nie legalne zajmujac sie wylacznie Kazaa2 i wycinajac ja
    > ruch w mojej sieci spadl o polowe. To jest rzeczywistosc a nie teoria.
    > Zreszta wiele osob zrobilo to co ja i potwierdzili mi fakt ze ich lacza
    > po wycieciu tylko kazaa zwolnily sie dosc znacznie.

    Zauważ, że nie wyciąłeś _tylko_ usługi Kazaa 2...

    > Plik nielegalny to plik nielegalny i nie ma znaczenia z jakiego punktu
    > widzenia na niego spojrzysz. Poprostu rozpowszechniajac go lamiesz
    > prawo. W sieciach w wiekszosci przypadkow jest to zabronione a ze admini
    > przymykaja oko z racji braku czasu na pelna kontrole to je sciagacie.

    Mogę sobie ściągnąć utwory, jeżeli posiadam oryginał (np. zajechałem na
    śmierć MC albo porysowałem CD). To oczywiście tylko przykład.

    > Czasami admini nie chca utrudniac userom zycia i nie blokuja calkowicie
    > programow za posrednictwem ktorych najczesciej lamie sie prawo.

    Wielokrotnie podkreślałem, że w umowie usługę określa się jako
    "świadczenie dostępu do sieci Internet", a nie "wybranego obszaru sieci
    Internet". Żadna firma nie czyni łaski wywiązując się z umowy - jest to
    jej obowiązkiem.

    > No ja czytalem wiele razy netykiete i nie zauwazylem zeby poruszala
    > sprawy bezposrednio zwiazane z duszeniem dzieci czy kradzieza mleka
    > krowa. To chyba tylko twoja interpretacja. Ale jezeli tak to
    > interpretujesz to moze zastanow sie nad korzystaniem z internetu.

    Na szczęście nie od ciebie zależy mój dostęp do Internetu.

    --
    Old C programmers never die. They're just cast into void.

  • 122. Data: 2002-11-12 07:53:23
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    User VATAZHKA napisal(a) [11 Nov 2002]:

    > Mogę sobie ściągnąć utwory, jeżeli posiadam oryginał (np. zajechałem
    > na śmierć MC albo porysowałem CD). To oczywiście tylko przykład.

    Moralnie jest to oczywiscie sluszne, ale czy ktos jest _pewien_ jak
    wyglada stan prawny? :-/

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 123. Data: 2002-11-12 11:16:46
    Temat: IP kaaza (bylo: a moze inaczej? (p2p)
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com.waw.pl>

    Ktos sie pytal o klasy ip kaazy:

    kowalma@mail:~$ host kaza.com
    kaza.com has address 216.194.67.88
    kowalma@mail:~$ host kaaza.com
    kaaza.com has address 216.194.67.88
    kowalma@mail:~$ whois 216.194.67.88

    OrgName: Tera-byte Dot Com Inc.
    OrgID: TRBY

    NetRange: 216.194.64.0 - 216.194.111.255
    CIDR: 216.194.64.0/19, 216.194.96.0/20

    czyli 216.194.64.0-216.194.111.255 - napewno to zablokuje dostep do kazy..
    Tylko wytnir "przy okazji" mase innych ip, jak ktos zna zawerzone ip
    serwerow kazy to niech podrzuci..

    --
    Szanuj admina swego,
    mozesz miec gorszego...

  • 124. Data: 2002-11-12 14:53:29
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Proponuję następujący test: wystaw w sieci serwer z aktualnymi
    > wolnodostępnymi systemami operacyjnymi i serwer z nielegalnymi kopiami
    > nagrań Magomajewa (tak tylko się czepiam).

    Wystaw NFS6HP2 to sie dowiesz w 5 minut jakie masz wolne lacze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net

  • 125. Data: 2002-11-13 08:46:39
    Od: "Huginn" <j...@q...pl>

    Użytkownik "User VATAZHKA" <v...@l...localdomain> napisał w
    wiadomości
    > Powiem więcej - na Dalekim Wschodzie odcinają całkowicie dostęp do tego
    > zgniłego Internetu. Nie możemy być gorsi niż jacyś tam Chińczycy... ;

    Naprawde dobre:)
    Chyba zaczne praktykowac:)
    Jak to kiedys Mao powiedzial "wladza opiera sie na lufach karabinow" trzeba
    bedzie zaczac wprowadzac w zycie slowa wodza:)

    pozdr
    Jurek

  • 126. Data: 2002-11-13 19:45:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> writes:

    > Wyjscia do Internetu i polaczenia miedzyoperatorskie maja w glownych wezlach
    > takich jak np. jest na Pieknej w Warszawie. Wyjscia w swiat maja swoje i nie
    > korzystaja z TP S.A. A od tpsa kupuja Gwarantowane pasma PVC. Co oznacza ze
    > jak kupia 2 Mb to NIKT inny po ich 2 Mb nie bedzie biegal.

    Niczego takiego to nie oznacza.

    > Za to placa
    > ciezkie pieniadze w kwotach ok 6000 netto miesiecznie.za odcinek 50 km.

    Bardzo dziwne, czyzby w TPSA byla jakas wielka obnizka cen? PVC poza
    miastem z CIR 2Mbps za 6kzl?

    > Dla przykladu powiem ci jak to wyglada u nas. Ja jestem podpiety Polpakiem 2
    > Mb/s do wezla do ktorego podpieci sa inni na SDI. Jest ich 16 terminali.
    > Efekt z doswiadczenia wziety ze jak nasz polpak zawala 2 Mb to nagle te 16
    > SDI zaczyna stawac. Ot taka uwaga. Wiec co jest powodem ?

    Podpiecie wezla do reszty na 2 Mbps?
    Ale normalnie taki wezel jest jednak podpiety ATMem z nieco wieksza
    szybkoscia.

    > Czy uwazasz ze cena SDI byla by taka sama jakby TP do tych SDI i polpakow
    > podpietych w tym wezle doprowadzila i zarezerwowala lacze min 4 Mb ?

    Naturalnie. Np. przy uplinku 155 Mbps.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator