  • 11. Data: 2023-09-21 15:44:31
    Temat: Re: a może oni się po prostu tam nudzą czy coś?
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > A wracając do dodatkowego egzaminu...skoro problemem jest waga pojazdów
    > to od zdania tego egzaminu, ubędzie tej wagi? Jak chcą zniechęcić do
    > cięższych aut, to jest cała masa innych możliwości: zakazać, nałożyć
    > podatek, etc.

    Zniechęcanie to będzie kolejny krok, najpierw zrobią podział aby można
    było powiedzieć że gnębią tylko te ciężkie więc nie ekologiczne.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2023-09-22 20:24:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Już za późno. Przecież zabrali PJ bezterminowe i zamieniają je na
    > terminowe. Maksymalnie do 2033 będzie trzeba takie bezterminowe
    > wymienić. Także szlaki już przetarte.

    ale masz wymieniać blankiet co 10 lat a uprawnienia masz dalej bezrerminowe.
    ci którzy robią nowe uprawnienia mają ograniczone.

  • 13. Data: 2023-09-25 19:15:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Sep 2023 20:24:21 +0200, sirapacz wrote:

    > ale masz wymieniać blankiet co 10 lat a uprawnienia masz dalej bezrerminowe.
    > ci którzy robią nowe uprawnienia mają ograniczone.

    No to kiedys i to zmienią :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-09-25 19:57:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.09.2023 o 18:18, io pisze:
> [...]
    prawo-jazdy-kat-b-nie-dla-kazdego-wiele-osob-moze-st
    rac,nId,7034961

    do-4250-kg-rzadowy-projekt-przeglosowany/

    > Uleciał mi sens :-)
    >
    > Wydaje mi się, że nie ma miejsca na zabieranie uprawnień bo godzi to w
    > zasadę praw nabytych.

    Art. 3. [Lex retro non agit]

    Ustawa nie ma mocy wstecznej, chyba że to wynika z jej brzmienia lub celu.

    Także ten tego:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!