  • 21. Data: 2011-08-16 22:09:15
    Temat: Re: [allegro] jak to możliwe
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 21:21:12 +0200, jerzu napisał(a):

    > Jak tak czytam pms to czasem zastanawiam, gdzie w Polsce takiego
    > "zagłębia blacharsko-szpachlarskiego" nie ma.

    W Pleszewie ;)

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2011-08-17 08:48:34
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-16 21:05, Waldek Godel pisze:
    > Pomerdałeś z Latitude.
    > Fluence to Megane sedan.

    Latitude to też Samsung.
    Nie ma Megane sedan obecnej generacji, jest Samsung SM3 sprzedawany u
    nas jako Fluence.
    P.

  • 23. Data: 2011-08-17 14:41:31
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: megrims Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 14 sierpień 2011, 19:26:50

    http://www.youtube.com/watch?v=AAzrhMPFL7c :-)

    --
    Llort

  • 24. Data: 2011-08-17 14:54:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > W Pleszewie ;)

    Tam to się nazywa "zagłębiem artystycznej metaloplastyki".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2011-08-17 19:46:54
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-14 21:52, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Też prawda.

    mógł tez kupić na giełdzie plastikowy nosek do swojego modelu i w swoim
    kolorze za 300 zł - i autko "prawie nietknięte" - a pod zderzakiem masakra.
    Albo - jak wyżej pisano - przyjebał podwoziem/zawieszeniem. Czujniki
    poduszek nie potrzebują odkształcenia, działają na przeciążenie /
    przyspieszenie.

  • 26. Data: 2011-08-17 19:52:10
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > W Pleszewie ;)

    otam, gadacie. Co jade w tamte strony, serce mi rośnie.
    Przeciez ci ludzie przez 20 lat spawali piece (przedtem mieli badyle, i
    do tych szklarni te piece spawali :P), potem się przebranżowili.. no to
    chyba na spawaniu się znają..?

  • 27. Data: 2011-08-17 23:00:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin scobowski

> [...]
    > masakra. Albo - jak wyżej pisano - przyjebał podwoziem/zawieszeniem.
    > Czujniki poduszek nie potrzebują odkształcenia, działają na przeciążenie

    Chyba najbardziej prawdopodobne jest właśnie przywalenie "zawieszeniem",
    a ten przód to był drobiazg (np. po wszystkim się o coś lekko oparł).