  • 1. Data: 2011-08-14 18:34:56
    Temat: parada motocyklistow w Poznaniu
    Od: "GD" <t...@o...pl>

    Wczoraj późnym popołudniem przemknęła mi jakaś parada motycyklisów w
    okolicach Ronda Śródka.
    Co to była za okazja? Są gdzieś fotki z tej imprezy? Bardzo podobają mi
    się niektóre kobiety harlejówców :D

  • 2. Data: 2011-08-14 19:12:46
    Temat: Re: parada motocyklistow w Poznaniu
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    http://epoznan.pl/news-news-26996-Poznan_zlot_harley
    owcow_-_zobacz_zdjecia

  • 3. Data: 2011-08-14 19:13:29
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/1035645,harleyo
    wcy-opanowali-poznan-zdjecia-wideo,id,t.html#34039cc
    9c4d40dcf,1,3,5

  • 4. Data: 2011-08-15 13:14:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/08/2011 17:34, GD wrote:
    > Wczoraj późnym popołudniem przemknęła mi jakaś parada motycyklisów w
    > okolicach Ronda Śródka.
    > Co to była za okazja? Są gdzieś fotki z tej imprezy? Bardzo podobają mi
    > się niektóre kobiety harlejówców :D

    Trzeba było otrąbić i nagrać rejestratorem, bo pewnie jechali obok
    siebie, ruch tamowali i wogóle motocykliści to
    debile!!!!!!JEDENJEDENJEDEN!!!!

    ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-08-17 12:36:05
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-08-15 13:14, kamil pisze:

    > Trzeba było otrąbić i nagrać rejestratorem, bo pewnie jechali obok siebie, ruch
    tamowali i
    > wogóle motocykliści to debile!!!!!!JEDENJEDENJEDEN!!!!

    zapomniałeś dodać, że wszyscy jechali na jednym kole 300km/h w terenie zabudowanym,
    między
    poprawnie jadącymi samochodami