  • 1. Data: 2011-08-14 21:07:40
    Temat: Pieszy święta krowa
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    I dalej niech wmawiają pieszym że mają pierwszeństwo
    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/pieszy
    -na-pasach-wcale-nie-taki-bezpieczny,1,4820096,regio
    n-wiadomosc.html

    Na każdym cmentarzu jest taka alejka dla tych co się im wydawało że mają
    pierwszeństwo.
    Jak widać to nadal jest źle, piesi chodzą jak chcą dlatego tyle ginie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-08-15 18:50:32
    Temat: Re: Pieszy święta krowa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-14 21:07:40 +0200, janusz_kk1 <j...@o...pl> said:

    > I dalej niech wmawiają pieszym że mają pierwszeństwo

    Bo mają.

    > (ciach adres (skopany) z Onetu)

    "W ubiegłym roku w wypadkach zginęły 354 osoby, które weszły na
    przejście dla pieszych na czerwonym świetle."

    I dobrze.

    "482 osoby zginęły, gdy przechodziły przez jezdnię w niedozwolonym miejscu."

    ditto

    Te trupy miały tam pierwszeństwo?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-08-15 19:01:21
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j2bioo$tv8$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Bo mają.

    Sam cytujesz wręcz przeciwnie

    Link był prawidłowy

    > "W ubiegłym roku w wypadkach zginęły 354 osoby, które weszły na
    > przejście dla pieszych na czerwonym świetle."
    > I dobrze.

    Zdecyduj się.

    > Te trupy miały tam pierwszeństwo?
    > ;>>>

    Jesteś coraz bardziej żałosny

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2011-08-15 22:10:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-15 19:01:21 +0200, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> said:

    > Sam cytujesz wręcz przeciwnie

    ???
    Cytowałem to, co wg autora wątku miało traktować o pierwszeństwie.
    Bo piesi je mają, ale... (wrócę do tego potem).

    > Link był prawidłowy

    <http://img204.imageshack.us/img204/2756/screenshot2
    0110815at220.png>

    Być może.
    ;>

    > Zdecyduj się.

    Jestem zdecydowany - TYLKO idiota może twierdzić, że piesi
    mają pierwszeństwo, gdy mają czerwone światło.

    Natomiast piesi mają pierwszeństwo na przejściach dla pieszych.
    ;>>>

    > Jesteś coraz bardziej żałosny

    Czyli jednak nie miały, bo wpakowały się bogu ducha winnym kierowcom
    pod samochody.
    I to moja wina, że oni nie żyją, bo leźli na czerwonym świetle, albo w
    miejscu, w którym nie wolno?

    Jesteś idiotą?
    ;>>>

    --