    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [android] automatyczne zgrywanie danych po wifi
    Date: Fri, 3 Nov 2017 20:55:15 +0000

    On 03/11/2017 03:16 PM, rs wrote:

    > dzieki. to chyba byles ty, ale nie do konca rozumiem potrzeby ilosci
    > zrodel, skoro to ma byc synchronicacja telefonu z jednym komputerem, po
    > przyjsciu np. do domu. <rs>

    Do tego do czego potrzebujesz wystarcza telefon i komputer.
    W moim przypadku, uzywam tego wielu innych rzeczy, miedzy innymi
    synchronizuje sobie ze znajomymi filmy, zdjecia, muzyke, itp... wtedy czym
    wiecej jest komputerow w Resio sieci' tym szybciej plik sie rozsyla.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html