  • 111. Data: 2019-03-31 17:23:54
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:cbd1aeha7jmfu4l12looca9h6da1k881va@4ax.com
    > Sun, 31 Mar 2019 00:17:21 +0100, w
    > <5c9ff916$0$501$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > Raczej powiedziałbym, że zapytałeś czy wyższe opony przyspieszą jazdę
    > rowerem po asfalcie.
    > Uzyskałeś informację, że przy kupnie nowych opon lepiej skupić się na ich
    > szerokości ;)

    jasne.
    skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w
    najlepszym przypadku mlodziezowego.

  • 112. Data: 2019-03-31 21:25:34
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-31 o 00:17, 1634Racine pisze:

    > gdzies to napisalem?

    Nie chce mi się przeczesywać długiego wątku więc na szybko 2 przykłady:

    1. "Niech app najpierw daje godziwa kompresje"

    2. Napisałem: stopień kompresji, z którym walczysz, to zabranie się do
    tematu od dupy strony więc można to sobie w zasadzie odpuścić.

    Odpowiedź:

    "w zasadzie nie"

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 113. Data: 2019-03-31 21:30:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-31 o 17:23, 1634Racine pisze:

    > jasne.
    > skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w
    > najlepszym przypadku mlodziezowego.

    Skoro posługujemy się aforyzmami czy parafrazami, to w przypadku rowerka
    dziecięcego obowiązują te same prawa fizyki, co w rowerze dla dorosłych.

    Aby jakikolwiek problem rozwiązać, to w pierwszym kroku należałoby go
    zrozumieć. Owszem, wymieniając części na oślep też w końcu trafisz na
    rozwiązanie, w szczególności gdy wymienne części w modernizowanym
    urządzeniu są jedna czy dwie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 114. Data: 2019-03-31 23:46:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 31 Mar 2019 17:23:54 +0200, w <5ca0db99$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > jasne.
    > skupic sie na szerokosci i kupic waskie. dla roweru dzieciecego. no, w
    > najlepszym przypadku mlodziezowego.

    Szukałem. Nie znajdziesz takiego roweru ;)

  • 115. Data: 2019-04-01 00:12:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-31 o 23:46, r...@k...pl pisze:

    > Szukałem. Nie znajdziesz takiego roweru ;)

    Poszukaj roweru z mniejszą kompresją JPG, będzie szybszy :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 116. Data: 2019-04-01 01:07:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek S w news:q7r47h$l95$2@node2.news.atman.pl
> [...]
    > 2. Napisałem: stopień kompresji, z którym walczysz, to zabranie się do
    > tematu od dupy strony więc można to sobie w zasadzie odpuścić.

    przyznaje, w swoim piatym poscie faktycznie napisalem,ale zapomnialem o tym:
    "[...] kompresja jest miara jakosci zdjecia [...]"

  • 117. Data: 2019-04-01 10:04:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Apr 2019 00:12:37 +0200, w <q7re0o$v36$2@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Poszukaj roweru z mniejszą kompresją JPG, będzie szybszy :-D

    Ale będzie więcej ważył. A takie rowery w rawie to już zdecydowanie za dużo ;)

  • 118. Data: 2019-04-01 23:06:50
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-01 o 10:04, r...@k...pl pisze:

    > Ale będzie więcej ważył. A takie rowery w rawie to już zdecydowanie za dużo ;)

    :-D :-D :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 119. Data: 2019-04-01 23:12:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-01 o 01:07, 1634Racine pisze:

    > przyznaje, w swoim piatym poscie faktycznie napisalem,ale zapomnialem o
    > tym: "[...] kompresja jest miara jakosci zdjecia  [...]"

    No dobrze - ja to rozumiem, że w złą stronę poszedłeś w dedukcji.
    Jedynie chciałem zasygnalizować, że jeśli parę osób twierdzi, że raczej
    problemu szukasz w złym miejscu, to coś w tym być musi i warto to
    zweryfikować samemu.

    Tak czy owak, reasumując, temat jest dość złożony a kompresja w apkach
    to zwykle (choć pewnie nie zawsze - choć ja się z tym nigdy nie
    spotkałem), najmniejszy problem, godny pominięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 120. Data: 2019-04-03 14:07:11
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek S w news:q7tus6$b78$1@node2.news.atman.pl
    > No dobrze - ja to rozumiem, że w złą stronę poszedłeś w dedukcji. [...]
    > kompresja w apkach [...] najmniejszy problem, godny pominięcia.

    oczywiscie. Na przyszlosc obiecuje, ze bede omijal wszelkie brednie
    zachodnich imperialistow w sprawie kompresji,a starania niektorych autorow
    app o dobre parametry macierzowe w tej sprawie bede uwazal za czynnosci
    neurotyczno-kompulsywne.