  • 1. Data: 2010-08-29 10:11:23
    Temat: astra II 2000r jaki rozmiar opon przy felgach 17cali?
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    jak w temacie

    czy to zapasuje mi:
    http://allegro.pl/alufelgi-opony-astra-h-zafira-b-22
    5-45-17-i1201911141.html

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-29 12:44:22
    Od: Lukasi <c...@m...com>

    Troll jakiś czy żart to ?

    Ale podpowiem, że nie nie będą pasować bo to są felgi do nowszej Astry
    na 5 śrub a astra II
    ma 4 śrubowe piasty.

  • 3. Data: 2010-08-29 13:46:24
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    Lukasi pisze:
    > Troll jakiś czy żart to ?
    >
    > Ale podpowiem, że nie nie będą pasować bo to są felgi do nowszej Astry
    > na 5 śrub a astra II
    > ma 4 śrubowe piasty.

    Powiedz to mojej - 15cali, 5 srub.

    Mocowanie na 5 srub maja mocniejsze silniki w AII - np 1.8 i 2.0, w 1.6
    chyba tez widzialem. Slabsze silniki maja 4 sruby. (nie wiem jak diesle)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-08-30 08:38:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Powiedz to mojej - 15cali, 5 srub.
    >
    > Mocowanie na 5 srub maja mocniejsze silniki w AII - np 1.8 i 2.0, w 1.6
    > chyba tez widzialem. Slabsze silniki maja 4 sruby. (nie wiem jak diesle)

    diesle tak samo, słabsze (poniżej 100KM) 4 śruby, mocniejsze 5 śrub,

    brat

  • 5. Data: 2010-09-08 11:13:17
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    .com...

    Troll jakiś czy żart to ?

    Ale podpowiem, że nie nie będą pasować bo to są felgi do nowszej Astry
    na 5 śrub a astra II
    ma 4 śrubowe piasty.

    sam jesteś trol

    moja astra II ma 5 srub

    to będzie czy nie będzie pasować profil?

  • 6. Data: 2010-09-08 11:44:20
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 8 Wrz, 11:13, "amir" <d...@g...pl> wrote:

    > to będzie czy nie będzie pasować profil?

    Jesli to sa fabryczne felgi z Zafiry II/Astry III, to raczej nie, bo
    one beda mialy wieksza srednice kola. Przelicz sobie swoje obecne kola
    np. tutaj

    http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

    i porownaj.

    pozdr