  • 11. Data: 2014-09-03 20:27:52
    Temat: Re: autko dla kobiety 50, fiat 500 albo? nie dla lansu, po miescie
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > tyle, że to ten sam samochód :)

    ja to wiem, ale skoro kobieta twierdzi że jest większy więc jest większy.
    nie dyskutuj :)

  • 12. Data: 2014-09-03 20:42:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    kor_nick wrote:

    > ja to wiem, ale skoro kobieta twierdzi że jest większy więc jest większy.
    > nie dyskutuj :)

    w sumie racja :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-09-04 16:18:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-03 18:06, k...@g...com wrote:

    > Ford nie ma przypadkiem gorszych silnikow jesli chodzi za zagazowanie? wiem ze
    odradzono mi fiata bo gorzej wykonany niz corsa, w kazdym badz razie pozatym ze Fiata
    ladny wygrywa Corska pod wzgledem wyposazenia

    Przeciez kaczka i 500 maja ten sam silnik.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2014-09-04 23:44:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 2 Sep 2014 09:37:30 -0700 (PDT), k...@g...com
    wrote:

    >no tak, powstał problem, jakie autko, ładne czy praktyczne i ekonomiczne..
    >uprała sie na Fiata 500 bo ładny, wiadomo... kobieta,

    Oooo... nastepny

    A.L.