  • 191. Data: 2017-10-17 11:32:57
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-17 o 08:04, p...@g...com pisze:

    > -- Nikt nie zamyka wlewu na klucz.
    >
    > klapka jest zazwyczaj podpieta pod centralny zamek, moze to zalezne od marki ale w
    Golfie IV 2001r tak juz bylo czyli w Europie od ponad 15 lat

    W autach gdzie zamek centralny montuje fabryka.
    Co nie likwiduje możliwości dać jeszcze korek wlewu z zamkiem.
    W SAABie tak mam. Inna sprawa to nawet nie sprawdzałem czy ten
    zamek jeszcze działa.

    Pozdrawiam

  • 192. Data: 2017-10-17 12:57:32
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Dziwne bo w tym roku w NJ i NY mnie o pin pytało. Nie działało na pasek ale na chip
    już tak

  • 193. Data: 2017-10-17 21:48:02
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 16 Oct 2017 18:30:23 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Widziałeś takie strzałki w VAGach?

    Passat B7, Octavia, Seat Ibiza

    >Albo Fiatach/Alfach?

    Nowy Fiat Tipo ma,

    >Lub Toyotach, Hondach, Mazdach?

    Toyota Yaris, Honda Civic, Mazda 6.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 194. Data: 2017-10-17 21:53:06
    Od: j...@i...pl

    wrote:

    >Być może strzałki są w Fordach, bo w jednej stajni mają po lewej
    >i po prawej jak biorą japońskie "bliźniaki" i mieszają z tymi z USA?

    Hamerykański Fusion i jego europejski odpowiednik, Mondeo, mają wlew
    po lewej. I nie mają swojego odpowiednika w Japonii.

  • 195. Data: 2017-10-17 22:05:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > Passat B7, Octavia, Seat Ibiza

    > Nowy Fiat Tipo ma,

    > Toyota Yaris, Honda Civic, Mazda 6.

    Czyli nowa moda, i chyba tanie i użyteczne, więc popieram.