  • 21. Data: 2012-08-19 11:38:23
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    > Tak. Większość ruchu szła dalej na zachód, od skurczysyna niePL tablic.
    > Na Wrocław chyba sam zjechałem ...
    >
    > Równe 20 minut czekania, otwarte trzy bramki. Mało kurwicy nie dostałem.

    O niewystarczającą liczbę bramek to dym jest od jakiegoś czasu, ale tam
    jest chyba więcej...

  • 22. Data: 2012-08-19 12:28:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Aug 2012 11:38:23 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > O niewystarczającą liczbę bramek to dym jest od jakiegoś czasu, ale tam
    > jest chyba więcej...

    Ale nie wszystkie musza byc otwarte, bo kto by sie spodziewal zjazdu Gilow
    o 2 w nocy :-)

    J.

  • 23. Data: 2012-08-19 13:20:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-19 12:28, J.F. pisze:

    > Ale nie wszystkie musza byc otwarte, bo kto by sie spodziewal zjazdu Gilow
    > o 2 w nocy :-)

    Ja tam był jeden i przypadkiem.

    Faktem jest, kto by się spodziewał w nocy z piątku na sobotę
    zwiększonych potoków.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 24. Data: 2012-08-19 13:22:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-19 11:38, Artur Maśląg pisze:

    > O niewystarczającą liczbę bramek to dym jest od jakiegoś czasu,
    > ale tam
    > jest chyba więcej...

    Czasem w środku dnia kiedy ruch jest jeszcze większy - potrafią
    być trzy otwarte tylko. Ja już się nauczyłem, że za każdym razem
    (nawet jak na CB mówią, że idzie na bieżąco) zjeżdżać mam na WRC
    WSCHÓD - bezstresowo się wtedy przejeżdża. Niestety, wracałem
    już tak zaspany i przemęczony, że nie zarejestrowałem zjazdu :)
    i go przejechałem ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 25. Data: 2012-08-19 19:05:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 17-08-2012 o 20:14:45 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

    > Zastanawiam się kto teraz o zdrowych zmysłach dalej marzy o polskich
    > autostradach i drogach szybkiego ruchu :)

    Kolego, rusz gdzieś w Polskę - tak z 300 km od swojego miejsca
    zamieszkania - napisz co zobaczyłeś.
    Ja gdzie nie pojadę to widzę nowe ekspresówki i wyremontowane drogi
    krajowe. Tyle co zrobiono w ostatnich 2-3 latch nie powstało przez
    poprzednie 30. Nie da się w 10 lat zrobić siatki niemieckich autostrad -
    ale to co powstało jest i tak więcej niż liczyłem.

    TG

  • 26. Data: 2012-08-19 20:39:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 20:50:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,

    > Sfałszowane przez ruch lokalny zarówno koło Wrocka jak i w Katowicach.

    Dlatego wybralem troche szerzej.
    Ale co - nie chcesz ruchu lokalnego liczyc ?
    Tylko jaki ? tych co przejezdzaja min 100km ?

    > Ciekawe, że nie ma po prostu statystyk z bramek.

    Moze prywatna firma nie musi, a moze nawet nie wiesz, a to sa liczby z
    bramek. Chyba ze w imie rzetelnosci zastosowali te sama metode co na innych
    drogach.

    J.

  • 27. Data: 2012-08-19 23:36:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-19 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze
    > Kolego, rusz gdzieś w Polskę - tak z 300 km od swojego miejsca
    > zamieszkania - napisz co zobaczyłeś.

    Ja robię około 25-30tyś km rocznie po kraju, a bywało że i 60 stuknęło w
    roczek, więc co nieco widzę.
    Ty możesz robić więcej, a i tak nie zobaczysz tego na czym Cię wydymają
    na tych nowych dróżkach i zatęsknisz za starymi.
    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2012-08-21 10:46:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości

> [...]
    >poprzednie 30. Nie da się w 10 lat zrobić siatki niemieckich
    >autostrad - ale to co powstało jest i tak więcej niż liczyłem.

    Tym niemniej - marzysz o wiekszej ilosci tego i przemianowaniu
    ekspresowek na autostrady ... platne ? :-)

    Co do ilosci ... mieszkasz gdzies na "trasach Euro" ? Postep jest
    generalnie od lat, od 2004 wiekszy, no, pierwsze inwestycje "unijne"
    oddawano od 2006-7, wiec to juz od ~5 lat mamy w miare intesywny
    rozwoj.
    Teraz owszem - skumulowalo sie pare "euro", ale wcale nie az tak
    fajnie jak mialo byc - troche jednak spadlo z planu ..

    J.

  • 29. Data: 2012-08-21 13:33:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 21-08-2012 o 10:46:58 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tym niemniej - marzysz o wiekszej ilosci tego i przemianowaniu
    > ekspresowek na autostrady ... platne ? :-)

    Jestem realistą - Polski nie stać na darmowe autostrady, może za 50 lat -
    jak nam "zaprzyjaźnione" kraje nie zabronią dostepu do gazu łupkowego i
    wymrze obecne pokolenie polityków - to się zmieni.
    Jeżdzę po kraju i widzę coraz więcej lepszych dróg - wiadomo, że gdyby u
    "koryta" nie była ciągle ta sama banda złodzieji - było by ich więcej -
    ale nie można mówić, że nic się nie robi.
    Niewiele jest państw w Europie, które mają bazpłatne autostrady
    (IRL,GB,S,FIN,D i pewnie jeszcze kilka) - zresztą przeważnie bezpłatne są
    dla turystów - opłacają je z róznych (dużych) podatków mieszkańcy danego
    kraju.
    U nas autostrady nie są drogie - jesli ktoś uważa inaczej - nie ma
    obowiązku nimi jeździć. Każdy dodatkowy kilometr oddanej do użytku drogi
    ekspresowej/autostrady mnie osobiście cieszy - zawsze będę miał wiekszy
    wybór - jechać zapchaną krajówką - czy płatną autostradą.

> [...]
    > Teraz owszem - skumulowalo sie pare "euro", ale wcale nie az tak fajnie
    > jak mialo byc - troche jednak spadlo z planu ..

    Plany - tak jak i obietnice wyborcze na całym świecie służą do zdobywania
    głosów, ja osobiście nigdy nie patrzę na to co dana osoba obiecuje
    (polityk powie wszystko co mu powiedzą ludzie od PR)- bardziej mnie
    interesuje czego nie zamierza zepsuć. W kwesti dróg jest dużo lepiej niż
    było 5-10 lat temu i nie jest to zasługa jakieś konkretnej partii.

    TG

  • 30. Data: 2012-08-21 14:18:20
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Tomasz Gorbaczuk pisze:
> [...]
    > ekspresowej/autostrady mnie osobiście cieszy - zawsze będę miał wiekszy
    > wybór - jechać zapchaną krajówką - czy płatną autostradą.

    a dokładniej zapchaną płatną autostradą ... dodatkowo w ramach gratisu
    czekając 33 min na bramkach wjazdowych we wrocku i 45 na wyjazdowych w
    Sośnicy... ;) ;) - dane z niedzieli.
    (BTW- Czy u nasz wszystko trzeba spierdolić?)

    Michał