  • 101. Data: 2012-10-18 21:32:03
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: tÎż

    Cavallino wrote:

    > jeden mój kumpel zapłacił za leczenie kanałowe z zatruwaniem dwóch zębów
    > 1500 zł.

    Teraz już się raczej nie zatruwa...

    > P.S.
    > Ja bym nie zapłacił nawet połowy tej ceny 250.

    Ile masz jeszcze zębów?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 102. Data: 2012-10-18 22:00:28
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-10-18 20:29, Tomasz Pyra pisze:

    > agnescio to jakiś spamer, a każdy spamer to pijak, a każdy pijak to
    > złodziej, a kto by się chciał zadawać ze złodziejami?

    Mówisz o tym agnescio co ma adres a...@w...pl ?
    To ja nic nie napiszę na adres a...@w...pl
    :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 103. Data: 2012-10-18 22:46:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 21:26:41 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    pol-tysiaca-zarzutow-dla-instruktora,nId,297466
    > Jak znacznie to może daj jakiegoś linka.

    telewizor://jakies tam wiadomosci/nie pamietam kiedy

    > Coś kręcisz. Policja nie może cofnąć uprawnień (póki co). Daj linki.

    Ale moze wezwac prezydenta miasta na przesluchanie w charakterze
    podejrzanego o wspoludzial :-)

    Zreszta kto wie - moze i wtedy w koncu ustalono co policja moze, a co nie,
    i dlatego teraz nie odbiora. A moze jednak odbiora, tylko pismaki nie
    wiedza co pisza.

    Hm, po zastanowieniu ... z chwila wykrycia takiego oszustwa, policja jak
    najbardziej powinna wystapic do organu wydajacego z informacja, czy tez
    moze wnioskiem o cofniecie uprawnien. Organ wydaje decyzje, wnioskodawce
    informuje, a ten moze sie odwolywac.

    > Idąc tym tropem to zapytam - co w takim razie sprawdza egzamin?

    A musi cokolwiek sprawdzac ? Wazne ze przeprowadzony zgodnie z
    rozporzadzeniem wydanym na podstawie ustawy :-)
    Ale ta ustawa nakazuje tez odbyc kurs nauki jazdy, w zarejestrowanej
    szkole. Kto zdal egzamin, ale kursu nie odbyl, ten ...

    > Jakie lekceważenie? Wiesz, jest coś takiego jak prawo.

    no to jakie jest rozwiazanie zagadki z poprzedniego akapitu ?

    A jak egzamin przeprowadzi osoba nieuprawniona do przeprowadzenia egzaminu?
    odpowiedz uzasadnij cycatami przepisow ;-P

    J.

  • 104. Data: 2012-10-18 23:09:11
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-17 00:42, Filip pisze:
    > Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.
    > Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    > podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    Mentalnosc Kalego z Ciebie wychodzi, co udowodniles tym postem.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 105. Data: 2012-10-18 23:34:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:42:35 +0200, Filip napisał(a):

    > Mi kiedyś znaleźli mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymienić.
    > Przeglądu nie przeszedłem, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
    > podjedzie czy matizem z dziurą w podłodze i przegląd przechodzi...

    Dziura w podłodze zazwyczaj bezpiśrednio niczemu nie zagraża, a taki
    wylatany sworzeń pachnie urwaniem koła na zakręcie.

  • 106. Data: 2012-10-18 23:44:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Teraz już się raczej nie zatruwa...
    A co się robi ze zdrowym nerwem kanałowym? :)
    WOJO

  • 107. Data: 2012-10-18 23:52:16
    Od: tÎż

    WOJO wrote:

    > A co się robi ze zdrowym nerwem kanałowym? :) WOJO

    Ze zdrowym nic, a chory usuwa się od razu na znieczuleniu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 108. Data: 2012-10-19 00:37:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Oct 2012, Artur Maśląg wrote:

    > Coś kręcisz. Policja nie może cofnąć uprawnień (póki co).

    Ale to nie sprzeciwia się "opiniującej roli".
    Co gorsza, to działa.
    Wg zeznań uczestnika prac, to m.in. opinia policji zablokowała
    wprowadzenie przy okazji nowelizacji przepisów PoRD "skręt na dwa"
    (rowerem w lewo, na skrzyżowaniu z sygnalizacją).
    W Niemczech dopuszczalny od lat.

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2012-10-19 00:39:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ze zdrowym nic, a chory usuwa się od razu na znieczuleniu.
    Jaaasne :)
    To nie matematyka i nie każdy ząb jest taki sam.Są przypadki, kiedy
    dewitalizacja przynosi lepsze efekty niż próby usuwania miazgi z nerwami w
    czasie znieczulenia miejscowego.
    Przy próchnicy sięgającej miazgi nie powinno się zostawiać nerwów. Wcześniej
    lub później (częściej wcześniej) pacjent wraca z bolącym zębem, bo jakaś
    sierota niedokładnie oczyściła kanały.
    WOJO

  • 110. Data: 2012-10-19 01:19:28
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-18 23:34, Tomasz Pyra pisze:

    > Dziura w podłodze zazwyczaj bezpiśrednio niczemu nie zagraża, a taki
    > wylatany sworzeń pachnie urwaniem koła na zakręcie.

    Jeśli mamy dziury w podłodze, to sam wiesz z własnego doświadczenia że
    wszystko inne jest również w opłakanym stanie. Ale tego nie wytłumaczę
    takim dzięciołom co się wymądrzają bo chyba nigdy 15 letniego auta nie
    rozbierali do gołej blachy. Natomiast wymądrzać się to każdy potrafi...