  • 11. Data: 2018-04-19 21:27:33
    Temat: Re: bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Alzem ??????????? w news:5ad8e910$0$687$65785112@news.neostrada.pl
    > Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować

    oczywiscie, dokladnie na tym polega uzytecznosc tej apki. Nie zaprzeczam.

    btw:
    znasz/ktos zna z praktyki (czyli sprawdzone) jakas apke na unie europ.?

  • 12. Data: 2018-04-20 02:26:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 20:36, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:5ad8d363$0$612$65785112@news.neostrada.pl
    >

    > pogadalem z usa i wniosek taki, ze skype ma jednak zdecydowanie lepsza
    > slyszalnosc, tzn na max sluchawka w tel, a 2nline nie urywa.

    Skype jest teraz chyba płatne?

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-04-22 04:10:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message
    > Oo, to dobrze! Czyli starają się nadążać za stacjonarnymi Orange. :)

    Rozwiń temat, proszę...
    Orange daje rozmowy do USA za darmo?
    Od kiedy?

  • 14. Data: 2018-04-22 04:12:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "1634Racine" <m...@...cbqebml> wrote in message
    > 1634Racine w news:5ad8d363$0$612$65785112@news.neostrada.pl
    > [..........]
    >

    > jasne:
    >
    > 2ndLine uses your Data or WiFi connection to provide your phone with an
    > additional line. Just download the app, pick a phone number, and
    > immediately access unlimited calling and texting from an additional line
    > on your phone.
    >
    > no tak, ale... w sumie, to z ludzmi z usa/kanada jest skype i inne
    > wynalazki.....

    No ale Skype nie jest tak wygodny jak zadzwonić na numer telefonu.
    Nie każdy ma Skype, a jak ma to niekoniecznie ma go akurat w telefonie.

  • 15. Data: 2018-04-22 04:15:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alzem ???????????" <a...@b...by> wrote in message
    > Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować pokoje
    > dla grupy 40 osób i wynegocjować zniżkę w opłacie. Krótko mówiąc gadasz,
    > gadasz przez pół godziny, a potem się rozłączasz. :-)

    :-) A próbowałeś?

    Podejrzewam że przez 28 z tych 30 minut będziesz wisiał zawieszony
    słuchając muzyki poważnej gdy front desk będzie gadał z managerem
    z korporacji.

    Cała prowincja Quebec...

  • 16. Data: 2018-04-22 08:16:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 04:10, Pszemol pisze:
    > "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message
    >
    > Rozwiń temat, proszę...
    > Orange daje rozmowy do USA za darmo?

    Nie za darmo. Żaden operator telefoniczny nie daje abonamentu za darmo.
    Zawsze za abonament trzeba zapłacić.
    Po prostu mam rozmowy do USA i Kanady na telefony komórkowe i
    stacjonarne bez ograniczeń.

    > Od kiedy?

    Nie pamiętam od jak dawna to mam, pewnie kilkanaście lat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-04-22 11:02:34
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 19.04.2018 o 21:27, 1634Racine pisze:
    > btw:
    > znasz/ktos zna z praktyki (czyli sprawdzone) jakas apke na unie europ.?

    W Eurokołchozie to wątpię, bo większość krajów wprowadziła ustawy
    nakazujące rejestrację każdego numeru.

    Ale w innych regionach świata, to są:

    https://mashtips.com/ios-apps-for-second-phone-numbe
    r/

    https://www.cnet.com/how-to/apps-that-give-your-phon
    e-a-second-number/

    https://www.computerworld.com/article/3071153/mobile
    -wireless/call-on-line-2-six-ways-to-add-a-second-li
    ne-to-your-smartphone.html

    https://www.quora.com/What-are-the-best-apps-for-sec
    ond-number

    https://mashtips.com/android-secondary-phone-number-
    apps/

    https://dollardigits.com/second-phone-number/

    http://www.ring4.com

  • 18. Data: 2018-04-22 18:30:50
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Alzem ??????????? w news:5adc4faa$0$625$65785112@news.neostrada.pl
    > W Eurokołchozie to wątpię, bo większość krajów wprowadziła ustawy
    > nakazujące rejestrację każdego numeru.

    ok,ok, nie musi to wiazac sie z jakims nowym-wlasnym nr. tel (jak 2ndLine w
    usa/canada). Niech to bedzie wdzwanianie spod wlasnego nr, byle na komorki i
    stacjo ta apl. voip dawal polaczenie w ue za free.

    thx, przejrze, czy to jest to (dla ue)