  • 11. Data: 2009-12-01 12:28:23
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: kanold <a...@K...pl>

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > właśnie zaczęli dzwonić klienci koło 7.00, że nie mogą wysłać poczty. A
    > jeszcze o 6 z minutami mogło. Oczywiście żaden nie skojarzył, że to ich
    > dostawca coś zmienił i ich o tym poinformował wcześniej ...

    no niestety masakra jest z tym naszym polskim internetem, a dokladniej z
    wiekszoscia jego odbiorcow.

    Ludzie kompletnie nie czytaja tego co sie do nich wysyla, chociaz by to
    bylo napisane najbardziej dostepnie jak sie da (email z informacja o
    koniecznosci zmiany portu)

    I tak albo sobie tego portu nie zmienia albo maja pretensje ze im sie
    cos blokuje i odrazu chca afery robic.

    Wszystkim sie krzywda dzieje bo im TPSA cos narzuca, zabiera wolnosc i
    Bog wie co jeszcze. Taka chora walecznosc w bezsensowanej sprawie,
    zamiast siedziec cicho, w 10 sekund zmienic ten cholerny port i cieszyc
    sie z lepszego internetu.

    kanold

    "Jeśli zrobienie czegoś sprawia Ci trudność, sięgnij po większy młotek"

  • 12. Data: 2009-12-01 14:51:12
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Tue, 2009-12-01 at 12:26 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > A do mnie pecety z neo nadal pukaja na port 25...

    Jak ktoś zapiął sesję ppp przed zmianą to jeszcze nie ma ograniczenia.
    Jutro pewnie będą mieli wszyscy, bo neo chyba rozłącza raz na dobę.

    Jacek

  • 13. Data: 2009-12-01 17:13:05
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y> Bog wie co jeszcze. Taka chora walecznosc w bezsensowanej sprawie,
    > zamiast siedziec cicho, w 10 sekund zmienic ten cholerny port i cieszyc
    > sie z lepszego internetu.

    a jednak w sensownej. BO TPSA NIE DAJE możliwości zdjęcia blokady na prośbę
    użytkownika co dziś sprawdziłem.

  • 14. Data: 2009-12-01 19:07:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> writes:

    > Jak ktoś zapiął sesję ppp przed zmianą to jeszcze nie ma ograniczenia.
    > Jutro pewnie będą mieli wszyscy, bo neo chyba rozłącza raz na dobę.

    Bardzo byc moze. W kazdym razie jest juz znaczaco mniej, jakies <20%
    tego co zwykle.

    MJ

  • 15. Data: 2009-12-01 19:49:49
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:
    > y> Bog wie co jeszcze. Taka chora walecznosc w bezsensowanej sprawie,
    >>
    > a jednak w sensownej. BO TPSA NIE DAJE możliwości zdjęcia blokady na prośbę
    > użytkownika co dziś sprawdziłem.

    #v+
    Usługa jest domyślnie włączona dla wszystkich abonentów usługi
    neostrada tp. Istnieje możliwość wyłączenia tej funkcjonalności. W tym
    celu należy do swojej nazwy użytkownika (loginu do połączenia) do
    neostrady tp dodać określony ciąg znaków:

    * włączenie blokady dla portów: 25 (od 1.12.2009), 135, 137, 138,
    139, 445 - login bez żadnej modyfikacji, np:
    Z...@n...pl
    * włączenie blokady dla portów: 135, 137, 138, 139, 445 - login
    poprzedzony ciągiem znaków PODSTAWOWY, np:
    P...@n...pl
    * wyłączenie blokady: poprzedzony ciągiem znaków BEZ_OCHRONY - np:
    BEZ_OCHRONY- Z...@n...pl

    Przedrostek PODSTAWOWY i BEZ_OCHRONY musi być wpisany tylko wielkimi
    literami. Kombinacje wielkich i małych liter (np.: bez_OCHRONY- czy
    BEZ_OchronY- ) nie będą rozpoznawane i próba połączenia zakończy się
    błędem autoryzacji (691).
    #v-

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl/

    Na swojej stronie piszą coś zupełnie innego. Więc albo ktoś Ciebie
    wprowadził w błąd, albo mijasz się z prawdą.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 16. Data: 2009-12-01 20:37:45
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > literami. Kombinacje wielkich i małych liter (np.: bez_OCHRONY- czy
    > BEZ_OchronY- ) nie będą rozpoznawane i próba połączenia zakończy się

    Ciekawe więc dlaczego BOK wprowadza w błąd. i to celowo.

    2 razy z nimi rozmawiałem. drugie to to co nagrane. pierwsze - facet
    usiłował mi dodatkowo wmówić że robią taką blokade wszyscy operatorzy.
    jakaś kampania to jest.

  • 17. Data: 2009-12-01 20:45:33
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

> [...]
    >
    > 2 razy z nimi rozmawiałem. drugie to to co nagrane. pierwsze - facet
    > usiłował mi dodatkowo wmówić że robią taką blokade wszyscy operatorzy.

    A ja nie mam pojęcia. Nie używam TP do niczego nigdzie więc nie wiem, bo
    kieruje nimi. Pokazuje jedynie fakt, że blokadę można zdjąć o czym TP
    informuje na swojej stronie.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 18. Data: 2009-12-02 06:57:57
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A ja nie mam pojęcia. Nie używam TP do niczego nigdzie więc nie wiem, bo
    > kieruje nimi. Pokazuje jedynie fakt, że blokadę można zdjąć o czym TP
    > informuje na swojej stronie.

    sprawdzone - działa.

  • 19. Data: 2009-12-02 07:39:06
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A ja nie mam pojęcia.
    Ja myśle że mam. Może to przypadek ale wątpie, szczególnie że jeden z
    rozmówców (facet) chciał mi też wmówić że wszyscy operatorzy tak robią.
    Ja poza TP nie znam żadnego.

    W/g mnie to celowa kampania.

  • 20. Data: 2009-12-02 08:19:34
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 2 Dec 2009 06:57:57 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

    > sprawdzone - działa.

    To teraz spamboty podmienią usera w rejestrze.... Wiem że część abonentów ma
    routery, ale nadal dużo jest modemów na USB.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB