  • 91. Data: 2009-12-04 17:59:00
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: kayo <k...@g...com>

    On 4 Gru, 16:11, Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
    wrote:

    > Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.
    .

    a po cholere zmieniac cos na ruterze?

  • 92. Data: 2009-12-04 18:43:58
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 04.12.2009 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Aż 3 minuty? To dużo, luserowi krócej zajmuje zmiana portu smtp
    > w konfiguracji OE.

    Jakby luser płacił za roboczominuty spędzone na infolinii, to mogłoby
    się spiąć biznesowo. ;>

    Aby patrzeć, jak ta sama "logika" doprowadzi do zafundowania wszystkim
    tunerów MPEG4 do TV cyfrowej.

    --
    Paweł Małachowski

  • 93. Data: 2009-12-04 19:02:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Raczej nie. nie wie gdzie to jest. Kto inny mu ustawiał konta

    Pani Kasiu, OE, Narzędzia, Konta, Poczta, Konto klik, Właściwości,
    Zaawansowane, Poczta wychodząca(SMTP), zamiast 25 wpisać 587
    i ok, zamknij.

    Za powyższy instruktaż płacić nie musisz - gratis w ramach
    dobrego serca.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 94. Data: 2009-12-04 21:06:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > i ok, zamknij.
    >
    > Za powyższy instruktaż płacić nie musisz - gratis w ramach

    dzięki wiesz bez Ciebie bym sobie nie poradził. podaj jeszcze jak w alpine
    zmienić.

  • 95. Data: 2009-12-04 21:07:09
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > .
    >
    > a po cholere zmieniac cos na ruterze?
    login na BEZ_BLOKADY-

  • 96. Data: 2009-12-04 22:00:58
    Od: kayo <k...@g...com>

    On 4 Gru, 22:07, Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>
    wrote:

    > login na BEZ_BLOKADY-

    Wystarczy zmiana portu w kliencie poczty, co jest bezpieczniejszą opcja

  • 97. Data: 2009-12-04 22:16:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:

    > dzięki wiesz bez Ciebie bym sobie nie poradził.

    Nie wątpię.

    > podaj jeszcze jak w alpine zmienić.

    alpine, S (setup), C (configure), STMP Server (for sending), mx:port),
    E, Y.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 98. Data: 2009-12-05 07:33:10
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie wątpię.

    > alpine, S (setup), C (configure), STMP Server (for sending), mx:port),
    > E, Y.

    dzięki. do tego bym nigdy nie doszedł!

  • 99. Data: 2009-12-05 07:34:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Wystarczy zmiana portu w kliencie poczty, co jest bezpieczniejszą opcja
    to nie twoja sprawa mówić co ma klient używać i go zmuszać. klient chce mieć
    to co miał. więc musi zmienić login na BEZ_BLOKADY-

    jeśli chcesz każdemu mówić co ma robić i uważasz że nikt nie ma prawa do
    decydowania o sobie, wyjedź do korei północnej. Napewno Ci się spodoba.

  • 100. Data: 2009-12-05 14:03:41
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 18:43:58 +0000, Pawel Malachowski napisał(a):

    /.../.

    > Jakby luser płacił za roboczominuty spędzone na infolinii, to mogłoby
    > się spiąć biznesowo. ;>

    0801505505