  • 81. Data: 2009-12-04 11:58:39
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A w przypadku poczty jest odpowiedni dokument rfc (np ten z roku 1999),
    > bo on decyduje jak powinien wyglądać submission.

    Żaden dokument RFC o niczym nie decyduje. Tylko zaleca.

  • 82. Data: 2009-12-04 12:01:08
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > To, ze "konsultanci" nie maja pojecia o czym mowia, chyba nie powinno
    > juz teraz nikogo dziwic? Ja sie dawno przyzwyczailem, moze to blad.

    W przypadku niewiedzy kazdy pierniczył by co innego. A nie solidarnie to
    samo.

  • 83. Data: 2009-12-04 12:01:51
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Cóż, jak ktoś chce, to może napisać reklamację, bądź domagać się
    > wyjaśnień :) Jak wyglądają kontakty z BL to wiem od dawna i nie
    > zmieniło się na lepsze - osobiście jest mi to obojętne na dzień
    > dzisiejszy.

    > Metoda jest stara ;)

    Nie wątpie. TP ma długie doświadczenia. I robi to nadal - bo jej klienci
    sobie na to pozwalają. I widocznie lubią to.

  • 84. Data: 2009-12-04 12:09:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:
    (...)

    > Nie wątpie. TP ma długie doświadczenia. I robi to nadal - bo jej klienci
    > sobie na to pozwalają. I widocznie lubią to.

    O czym Ty piszesz? Pakiet "bezpieczny dostęp" działa już od 2008,
    a opis masz tutaj:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl?_a=681989.
    Informacje o rozszerzeniu ochrony na port 25 było przysyłane do
    klientów. W czym widzisz problem?

  • 85. Data: 2009-12-04 12:12:19
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 04 Dec 2009 12:51:23 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Przeciez przyslali pelne informacje z fakturami - dwa razy IIRC.
    >Jest takze na ich stronie.

    ??? Rodzice dostali info że od 1.12.2009 bedzie blokada. Nie ma w tym
    pismie nic o tym że można i jak można odblokować i że istniej w ogóle
    tak możliwość. Sprawdzałem to dośc dokładnie bo moja mama parę tygodni
    temu tradycyjnie mi dała pisemko do ręki "bo tu coś piszą i czy to coś
    ważnego". Info o e-bezpieczenstwie na które sie trafia z ich WWW w
    ogóle nie informuje co i jak blokuje:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/now_pro
    m/bezpiecznydostep/
    Dopiero gdy wiesz czego dokładnie szukać to znajdujesz to:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl/
    Poza tym jeśłi infolinia informuje że niema takiej możliwości i niejes
    to przykład jednostkowy to chyba co sjest nei tak.

    Zdrówko

  • 86. Data: 2009-12-04 12:54:20
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Informacje o rozszerzeniu ochrony na port 25 było przysyłane do
    > klientów. W czym widzisz problem?

    W zmianie działania usługi podczas trwania umowy terminowej, i wymaganiu poniesienia
    kosztów tej zmiany przez klienta.

  • 87. Data: 2009-12-04 12:57:32
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:
    (...)

    > W zmianie działania usługi podczas trwania umowy terminowej,

    Warunki umowy nie zostały naruszone, a działanie usługi zasadniczo
    nie uległo zmianie.

    > i wymaganiu poniesienia kosztów tej zmiany przez klienta.

    Jakich kosztów?

  • 88. Data: 2009-12-04 15:11:42
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Warunki umowy nie zostały naruszone, a działanie usługi zasadniczo
    > nie uległo zmianie.

    Zasadniczo. Prawie robi wielką różnice.

    > Jakich kosztów?

    Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.

    Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
    zapłacić informatykowi.

  • 89. Data: 2009-12-04 16:52:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:
    (...)
    > Zasadniczo. Prawie robi wielką różnice.

    Komu?

    > Kosztów zmiany konfiguracji komputera i/lub routera.

    W jakim celu? Zablokowanie tego portu w czymś przeszkadza?

    > Dla mnie to 3 minuty, ale większość klientów się na tym nie zna i musi
    > zapłacić informatykowi.

    Aż 3 minuty? To dużo, luserowi krócej zajmuje zmiana portu smtp
    w konfiguracji OE.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 90. Data: 2009-12-04 17:12:20
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Aż 3 minuty? To dużo, luserowi krócej zajmuje zmiana portu smtp
    > w konfiguracji OE.

    Raczej nie. nie wie gdzie to jest. Kto inny mu ustawiał konta