  • 1. Data: 2020-02-16 00:47:43
    Temat: boicie się wirusa?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak tak dalej pójdzie to przymusowy urlop
    bo części z Chin przychodzą jak kot napłakał.

    Zamontowane zostały przy wejściach i przy kantynie psikacze rąk z
    jakimś spirtem. Podobno wirus nie przeżywa na pcb dłużej niż 24h nawet
    jak Chińczyk kichnie ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2020-02-16 01:23:37
    Temat: Re: boicie się wirusa?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-16 o 00:47, PiteR pisze:

    > Jak tak dalej pójdzie to przymusowy urlop
    > bo części z Chin przychodzą jak kot napłakał.

    Tam w iluś okręgach/kantonach produkcja stoi.

    > Zamontowane zostały przy wejściach i przy kantynie psikacze rąk z
    > jakimś spirtem. Podobno wirus nie przeżywa na pcb dłużej niż 24h nawet
    > jak Chińczyk kichnie ;)

    W niektórych miastach psikają jezdnie i chodniki.
    Przy wejściu do sklepu, autobusu, na dzielnicę sprawdzają temperaturę.
    Wygląda to sporo gorzej niż sądziłem mimo że część oficjalnych
    doniesień to brednie i sianie paniki przez głoszenie klikalnych
    informacji.
    youtube.com/channel/UC8qoEv552CgX2_EwnGdYz5A/videos

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-16 23:29:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyobraź sobie że w Chinach produkują substancje czynne do ogromnej ilości lekarstw.
    Ponoć na rynkach farmaceutycznych zaczynają dostawac rzadkiej sraczki. Na grypę z
    Chin umrze kilka tysięcy osób a z powodu braku lekarstw setki tysięcy. W takiej
    sytuacji chuj z jakimiś tranzystorach czy płytkami z Chin.

  • 4. Data: 2020-02-16 23:32:18
    Temat: Re: boicie si? wirusa?
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl>

    > Tam w iluś okręgach/kantonach produkcja stoi.

    ludzie z zaprzyjaznionej f-my wlasnie wrocili z amsterdamu z targów sprzetu
    wideo pro, podróż nie była łatwa bo co drugi lot odwoływano, chinscy
    producenci się w sporej mierze zawineli, dostawcy piszą że niektóre firmy
    musza zabiegać o pozwolenia na konynuację produkcji od rządu czy lokalnej
    administracji

  • 5. Data: 2020-02-17 11:00:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Chin umrze kilka tysięcy osób a z powodu braku lekarstw setki tysięcy. W takiej
    sytuacji chuj z jakimiś tranzystorach czy płytkami z Chin.

    Podobnie z chińską grypą w Europie.
    Nasza, "europejska", w tym "polska" grypa zabija rocznie duże więcej
    osób, niż w Europie poległo od chińskiej grypy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-02-17 12:07:50
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Podobnie z chińską grypą w Europie.
    > Nasza, "europejska", w tym "polska" grypa zabija rocznie duże więcej osób,
    > niż w Europie poległo od chińskiej grypy.

    Broń atomowa jest niegroźna, bo w Polsce nikt od niej nie zginął.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2020-02-17 13:38:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 12:07 Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> pisze:

    > Broń atomowa jest niegroźna, bo w Polsce nikt od niej nie zginął.

    :)

    Nie byłbym pewien, czy nikt nie zginął przy okazji składowania na terenie
    PRL sowieckich głowic jądrowych:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bro%C5%84_masowego_ra%
    C5%BCenia_w_Polsce

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2020-02-17 13:47:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2020 12:07:49 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Broń atomowa jest niegroźna, bo w Polsce nikt od niej nie zginął.

    To akurat wcale nie jest śmieszne.
    Od wybuchu bezpośredniego nikt nie zginął, ale od opadu z prób spora liczba
    noworodków - a że umierały nie tylko w PL, a na całym świecie, to w końcu poszli po
    rozum do głowy i umówili się na zakaz prób w atmosferze.
    Podobno proboszczowie dostali zakaz urządzania na cmentarzu osobnych kwater dla
    niemowlaków, bo za bardzo rzucałby się w oczy "ruch" w takiej kwaterze :(

    A co do koronawirusa - śmiertelność 2%, dużo mniej niż ptasia grypa czy ospa - ale
    marne to pocieszenie dla tych, co akurat się w tych 2% znajdą.
    Tym razem na szczęście jest to również inna grupa niż 100mln ofiar hiszpanki.

    Chyba że coś wciąż ukrywają - bo żeby aż taka panika, która naprawdę może rozwalić
    nie tylko Chiny, ale i światową gospodarkę, to jednak dziwi.

  • 9. Data: 2020-02-17 16:39:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Chyba że coś wciąż ukrywają - bo żeby aż taka panika, która naprawdę
    >może rozwalić nie tylko Chiny, ale i światową gospodarkę, to jednak

    Na razie to im pare miast stoi.
    Jakies dziwne to stanie, bo przeciez sklepy spozywcze pracuja,
    hurtownie musza pracowac, itp - ale duzo stoi.

    I nagle sie okazuje, ze inne firmy tez stoja, bo albo materialow
    produkowanych w Wuhan nie maja, albo nikt od nich nie kupuje.
    I tak sie to na caly swiat rozlewa.

    Ale co musialo drgnac, bo ropa zdrozala.

    J.

  • 10. Data: 2020-02-17 16:46:02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Na grypę z Chin umrze kilka tysięcy osób

    Ja raczej myślałem o kilku milionach.
    Jak tylko usłyszałem (gdzieś w połowie stycznia), że przez 2 tygodnie
    można zarażać nie mając żadnych objawów to stwierdziłem, że nie ma
    możliwości, aby nie przechorowało 100% ludzkości.
    Tego typu epidemii spodziewam się od co najmniej 10 lat.
    Warunki do rozprzestrzeniania są coraz lepsze. Ludzie nic sobie z tego
    nie robią i latają po świecie jak opętani. Wyobrażam sobie, że mogło by
    tak być, że choroba zostanie zauważona dopiero jak już zostanie
    rozniesiona do wszystkich krajów (nawet do Korei północnej, bo tam tez
    ludzie latają).

    Jak w Gdańsku była ta katastrofa co wybuch gazu obniżył chyba 10
    piętrowy budynek o dwa dolne piętra to mając to na uwadze wybrałem, że w
    mieszkaniu chcę mieć siłę a nie gaz i myślałem, że wszyscy tak
    zdecydują. Co z tego, że nie mam gazu jak inni mają i mogą mnie wysadzić.
    Co z tego, że nie latam samolotami jak inni i tak przywleką wirusa.
    P.G.