  • 11. Data: 2015-12-13 19:39:54
    Temat: Re: botowalny pendrive
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > przeczytam w wolnej chwili, dzięki
    > czy jak rozumiem, można zrobić z usb dyskietkę startową - to by mi
    > się przydało...

    Platformowy głupku,
    W Windows 8.1 (jak sobie zainstalujesz) zrobisz taki dysk. Tylko na
    pendrive. Żadnym innym.

  • 12. Data: 2015-12-13 19:59:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja chce odpalic dosa z pendrive

    a moze da sie ze stacji na usb?

  • 13. Data: 2015-12-13 20:20:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://www.chtaube.eu/computers/freedos/bootable-usb
    /

  • 14. Data: 2015-12-14 17:26:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Słuchaj, a mógłys zmienić nicka, np. na petrocwaniaki czy ponury bury ?
    Po co masz przypominać ciagle o tamtym smierdzącym trupie który nomen-omen odchodzi w
    niebyt (lub w odbyt)?

    -----
    "platformowe głupki"

  • 15. Data: 2015-12-14 20:43:05
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-14 o 17:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słuchaj, a mógłys zmienić nicka, np. na petrocwaniaki czy ponury bury
    > ? Po co masz przypominać ciagle o tamtym smierdzącym trupie który
    > nomen-omen odchodzi w niebyt (lub w odbyt)?
    >

    > ----- "platformowe głupki"

    Te jego naskoki na platformersów są tak idiotyczne, że budzi się we mnie
    podejrzenie (chyba o uzasadnienie trudno nie jest!), że on dostaje od
    nich pensję: aby tak właśnie, idiotycznie - ich atakował. Co ma
    przynieść skutek "na odwyrtkę": ci, którzy dość się już do PO zaczynają
    zniechęcać (choć przedtem na nią głosowali) czytając te jego wypociny -
    dochodzą do wniosku, że przeciw PO występują głównie oszołomy.
    I o to im przecież chodzi...

  • 16. Data: 2015-12-15 16:56:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cóż mogę ci pedziu doradzić:
    jeb się kurwo!

  • 17. Data: 2015-12-15 23:20:11
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    > cóż mogę ci pedziu doradzić:
    > jeb się kurwo!

    Ha, najwyraźniej diagnoza była celna,
    i zdemaskowanemu agentowi Tuska POpuszcza zwieracz!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 18. Data: 2015-12-16 17:45:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dokładnie i jeszcze wielogodzinna erekcja...

  • 19. Data: 2015-12-16 21:14:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:n4s4f6$g0j$1@node1.news.atman.pl...
    > dokładnie i jeszcze wielogodzinna erekcja...

    donaldinio-erekcja?

    --
    marfi