  • 11. Data: 2011-09-05 07:16:12
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:j41sm5$442$1@news.onet.pl...

    > na temat działania infolini?

    A w cytacie masz infolinię, czy ceny multiroomu?

  • 12. Data: 2011-09-05 07:37:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 09:16, Cavallino pisze:

    > A w cytacie masz infolinię, czy ceny multiroomu?

    ahhh, już wiem. Tobie nie chodzi ani o jedno, ani o drugie.

    wspomniana dyskusja była na temat ceny dekodera do multiroom.
    tylko wówczas cena jego wynosiła 199, więc uznawałem że nie
    jest jeszcze tak źle, Ty uważałeś iż to za drogo i masz prawo
    tak uważać. mnie teraz chodzi o ostanie ceny, gdzie za multiroom
    trzeba było zapłacić ok. 600!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-09-05 08:01:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ahhh, już wiem. Tobie nie chodzi ani o jedno, ani o drugie.
    >
    > wspomniana dyskusja była na temat ceny dekodera do multiroom.

    Nie - ceny multiroomu, w skład w której wchodzi obowiązek zakupu dekodera.
    No chyba, że czegoś nie wiem i multiroom w n można sobie zrobić na dowolnym
    dekoderze z conax.

  • 14. Data: 2011-09-05 08:10:52
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 05-09-2011 10:01, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Nie - ceny multiroomu, w skład w której wchodzi obowiązek zakupu dekodera.
    > No chyba, że czegoś nie wiem i multiroom w n można sobie zrobić na

    a ze sie tak dodatkowo zapytam: czy istnieje mozlisosc korzystania z n
    przy pomocy modulu cam na dowolnym tunerze?

  • 15. Data: 2011-09-05 08:15:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości news:

    > a ze sie tak dodatkowo zapytam: czy istnieje mozlisosc korzystania z n
    > przy pomocy modulu cam na dowolnym tunerze?

    Pytaj raczej, czy na czymś takim zadziała multiroom, który sprzedaje N.

  • 16. Data: 2011-09-05 08:19:15
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 05-09-2011 10:15, Cavallino pisze:

    > Pytaj raczej, czy na czymś takim zadziała multiroom, który sprzedaje N.

    mi raczej chodzi o takie rozwiazanie: chcialbym sobie oprocz enki kupic
    karte innej platformy i nie chcialbym jednoczesnie miec kolejnego
    klocka/pilota.

  • 17. Data: 2011-09-05 08:21:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mi raczej chodzi o takie rozwiazanie: chcialbym sobie oprocz enki kupic
    > karte innej platformy i nie chcialbym jednoczesnie miec kolejnego
    > klocka/pilota.

    Ale w związku z multiroomem czy bez?
    Bo jak bez, to jakby nie w tym miejscu wątku zapytałeś.

  • 18. Data: 2011-09-05 08:32:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 10:19, K pisze:
    > mi raczej chodzi o takie rozwiazanie: chcialbym sobie oprocz enki kupic
    > karte innej platformy i nie chcialbym jednoczesnie miec kolejnego
    > klocka/pilota.

    odbiegasz od tematu.
    multiroom to dwa dekodery pracujące na jednym abonamencie.

    z ofertą abonamentową n nie możesz tak zrobić - karta
    jest sparowana z dekoderem.
    możesz kupić "n na kartę" odpowiednik telewizji na kartę hd.
    kupujesz kartę z modułem dostępu.
    używasz to wówczas w jednym dekoderze

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 19. Data: 2011-09-05 09:05:13
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 05-09-2011 10:19, K pisze:

    > mi raczej chodzi o takie rozwiazanie: chcialbym sobie oprocz enki kupic
    > karte innej platformy i nie chcialbym jednoczesnie miec kolejnego
    > klocka/pilota.

    odbieglem w waszym odbiegnieciu ;] prosze o odpowiedz tu bez mnozenia
    dodatkowych watkow (wiemy albo nie wiemy) ;]

  • 20. Data: 2011-09-05 09:48:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 11:05, K pisze:

    > odbieglem w waszym odbiegnieciu ;] prosze o odpowiedz tu bez mnozenia
    > dodatkowych watkow (wiemy albo nie wiemy) ;]

    to sprecyzuj pytanie, bo wydaje mi się iż dość
    jasno Ci odpowiedziałem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux