  • 41. Data: 2011-09-06 22:06:27
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-06 23:27, [MF] PL pisze:

    > Wyluzuj trochę kolego. To jest grupa o telewizji

    A i owszem. Niestety nie zmienia to faktu, że podajecie śmieciowe
    informacje, które bez problemu można zweryfikować i nie bawić się
    w bzdurne trollowanie.

    > To co mówisz świadczy tylko i wyłącznie o tobie

    Oczywiście - pierwsze co sprawdziłem po waszych rewelacjach, to
    sprawdziłem ofertę w N. Tam jest jasno napisane ile kosztuje
    każda oferta itd.

  • 42. Data: 2011-09-06 22:32:23
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-07 00:06, Artur Maśląg napisal (a):
    > A i owszem. Niestety nie zmienia to faktu, że podajecie śmieciowe
    > informacje, które bez problemu można zweryfikować i nie bawić się
    > w bzdurne trollowanie.

    Nie wiem o jakich "śmieciowych" informacjach piszesz, bo żadnych takich
    nie podawałem.

    > Oczywiście - pierwsze co sprawdziłem po waszych rewelacjach, to
    > sprawdziłem ofertę w N. Tam jest jasno napisane ile kosztuje
    > każda oferta itd.

    A to ciekawe. O cenach multiroom nie ma na n.pl ani słowa.
    Wyluzuj chłopie. Podniecasz się niezdrowo, obrażasz ludzi, po cholerę?

  • 43. Data: 2011-09-07 04:22:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ŁR wrote:

    > Oni ogólnie mają jakiś "burdel", mi przykładowo od kwietnia nie
    > wystawili żadnej faktury. Aż się boję jak wystawią zbiorczą i
    > polecenie zapłaty zabierze mi niemałą sumkę z konta.

    raczej odetną cie i przyślą windykatora :)

  • 44. Data: 2011-09-07 05:27:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-06 20:19, Artur Maśląg pisze:

    > Czy to naprawdę taki problem sprawdzić u źródła, a nie tworzyć
    > kolejnego wątku z opowieściami z mchu i paproci?

    to trzeba było sprawdzić, a nie pluć.

    jak się okazuje, jednak ktoś się jebnął w głowe i to kantem.
    cała dyskusja na nic.
    opłata miesięczna za multiroom b.z. - 20/m-c, jak dotychczas.
    gorzej z dekoderem, przy najniższym abo - 59 zł aktywacja
    dekodera turbo 199, a drugiego 399!!!! i dekoder jest użyczany.
    sam tego nie rozumiem, jak kupiłem za 199, a teraz za użyczenie
    trzeba płacić więcej?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 45. Data: 2011-09-07 05:41:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-07 07:27, pawell32 pisze:

    ale burdel na infolinii.
    wpierw podaje stare ceny i twierdzi, że aktualne.
    kilka minut później - 250 + 0.
    opłata miesięczna 20 zł.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 46. Data: 2011-09-07 06:38:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 2011-09-07 00:06, Artur Maśląg napisal (a):

    > Wyluzuj chłopie. Podniecasz się niezdrowo, obrażasz ludzi, po cholerę?

    Ten typ tak ma.
    Najlepsze rozwiązanie - do wora go.
    Ja mam z nim spokój od wielu lat w ten sposób.

  • 47. Data: 2011-09-07 06:39:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > dekodera turbo 199, a drugiego 399!!!! i dekoder jest użyczany.
    > sam tego nie rozumiem, jak kupiłem za 199, a teraz za użyczenie

    Znaczy co, satkurier banialuki zapodał?
    Czy Ty piszesz o standardowym cenniku, o oni pisali o jakiejś ofercie
    promocyjnej?

  • 48. Data: 2011-09-07 06:42:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-07 08:39, Cavallino pisze:
    > Czy Ty piszesz o standardowym cenniku, o oni pisali o jakiejś ofercie
    > promocyjnej?

    zadzwoniłem na infolinie i dostałem dwie różne oferty ;-)
    aktualizacja idzie powoli.... wolne łącza ...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 49. Data: 2011-09-07 08:07:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-07 00:32, [MF] PL pisze:
    > 2011-09-07 00:06, Artur Maśląg napisal (a):
    (...)

    > A to ciekawe. O cenach multiroom nie ma na n.pl ani słowa.

    Oczywiście, że jest.

    > Wyluzuj chłopie. Podniecasz się niezdrowo, obrażasz ludzi, po cholerę?

    <cite>
    Nie mam zamiaru niczego sprawdzać. Mam to w nosie.
    </cite>

    To zdaje się znakomite podsumowanie informacji o opłatach.

  • 50. Data: 2011-09-07 08:30:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > to trzeba było sprawdzić, a nie pluć.

    Różnica polega na tym, że ja sprawdziłem. Inna sprawa, że nie
    jestem jakoś zaskoczony różnymi rewelacjami, które ludzie
    podają bez sprawdzenia czegokolwiek. Problem w tym, że
    później ktoś szuka informacji i google te śmieci wyrzuca.

    > jak się okazuje, jednak ktoś się jebnął w głowe i to kantem.
    > cała dyskusja na nic.

    Tak się zastanawiam kto i w jakim zakresie.

    > opłata miesięczna za multiroom b.z. - 20/m-c, jak dotychczas.

    Poza najwyższym pakietem All Inclusive.

> [...]
    > dekodera turbo 199, a drugiego 399!!!! i dekoder jest użyczany.
    > sam tego nie rozumiem, jak kupiłem za 199, a teraz za użyczenie

    Te rewelacje masz z infolinii?