  • 21. Data: 2003-12-30 21:26:59
    Temat: Re: budowa stron www przez małolata?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Lukasz Kozicki wrote:
    > Musisz sie przyzwyczaić, że z usenetu korzystaja głównie ludzie dorośli,
    > więc również od innych współużytkowników oczekują oni dorosłości.
    > Oczywiście,

    e tam, wierz mi, że nie jest aż tak źle.

    > Mam nadzieję, że jednak _nie_ jesteś lamerką. Lamer, to ktoś taki,
    kto nie
    > tylko nie wie, nie umie i nie rozumie, ale do tego jednocześnie uważa lub
    > udaje że wie i umie, a przy tym nie wykazuje chęci, by naprawdę sie
    > nauczyć.

    Poprawne określenie dla Ali to prawdopodobnie newbie - czyli po prostu
    początkująca, czyż nie tak? Każdy z nas kiedyś zaczynał, trzeba być
    wyrozumiałym.

    > Poza tym jeszcze jedno. Nie publikuj na swojej stronie Internetowej tak
    > dokładnych danych jak to robisz. Na pewno podobnego zdana będą Twoi
    > Rodzice - samo zdjęcie i imię wystarczy. Podajac e-mail (w każdym razie
    > w taki sposób jak to zrobiłaś), narażasz się na otrzymywanie e-maili,
    > których na pewno nie chciałabyć otyrzymać, w tym różnych świństw, których
    > dzieci nie powinny oglądać. Podając telefon, adres itp - narażasz się na
    > atak ze strony pedofila lub innego przestępcy. To nie są żarty, naprawdę.

    tu się zgodzę. Sam miałem kiedyś niemiły przypadek, aczkolwiek z mojej
    własnej winy. Internet to jedna wielka kupa tałatajstwa - czasem
    dobrego, czasem nie. Lepiej nie odkrywać takich rzeczy publicznie na
    stronie WWW.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 22. Data: 2003-12-30 21:29:26
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Mateusz Papiernik [m...@m...net] popełnił[a] był[a] wiadomość:

    > przeciez dokładnie to napisałem :) w którymś z poprzednich postów...

    Faktycznie, musiałem przeoczyć....
    owz@[antyspam]sciaga.pl

  • 23. Data: 2003-12-30 21:57:19
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Mateusz Papiernik wrote:

    > tak, bo jakbym zrobił <cut> to nasza 11-letnia webmasterka mogłaby nie
    > zrozumieć, z czym przesadza :)

    Chyba nie odróżniasz webmasterki od trolla.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 24. Data: 2003-12-31 12:44:11
    Od: wer <w...@a...tnij.one-spam.pl>

    Użytkownik owz napisał:

    > Jak ona ma 11 lat, co ja gadam, jeśli wogóle istnieje to ja golę głowę i
    > wyjeżdżam do Shaolin...Prowokacja do dyskusji na temat powrotu moderacji..

    Hmm, musze Cie zmartwic, w shaolin dziala obecnie trupa cyrkowa pod
    nazwa mnisi z shaolin, dla milosnikow dialektu kantonskiego siu lium.
    Blizej masz do Julinka i nie trzeba glowy golic.

    wer

  • 25. Data: 2004-01-03 19:08:45
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Andrzej Bursztynski wrote:
    > PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i
    > głosowaniem?

    Dam glos i krolestwo za moderacje.
    Dziwna prawidlowosc (?) : od powstania p.i.pomoc dostaje sie tu tyle tego
    wartosciowego materialu, ile nigdy wczesniej bylo, nawet w czasach
    eksperta...

    --
    ./ premax