  • 1. Data: 2017-08-26 18:58:54
    Temat: byłech w salonie Porsche
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tylko dwóch klientów było kobieta i mężczyzna. W pewnym momencie słyszę
    za plecami ją Ty pa a ten jaki uadny.

    Ach Ci Polacy jak sroczki na błyskotki łase ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-08-26 20:44:48
    Temat: Re: byłech w salonie Porsche
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-26 o 18:58, PiteR pisze:
    > Ach Ci Polacy jak sroczki na błyskotki łase ;)

    O Polaków to Ty się od... :-)
    Może napisz o mieszkańcach miasta albo lepiej ogólnie o Europejczykach.
    W końcu jesteśmy jedną wielką rodziną :-)

  • 3. Data: 2017-08-27 16:04:37
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 26 Aug 2017 17:58:54 +0100 PiteR <e...@f...pl> napisał:

    >Tylko dwóch klientów było kobieta i mężczyzna. W pewnym momencie słyszę
    >za plecami ją Ty pa a ten jaki uadny.

    Ale chodziło jej o ciebie, czy o samochód? :-)

  • 4. Data: 2017-08-27 18:45:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** __Maciek pisze tak:

    > Ale chodziło jej o ciebie, czy o samochód? :-)

    Ładny to ja byłem 30 lat temu ;)

    Choć i teraz murzynki czasem gapią się.

  • 5. Data: 2017-08-28 10:29:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    To na razie twoje wakacje najciekawsze w serii pamiętników z wakacji na grupie.

  • 6. Data: 2017-08-28 10:57:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** robot pisze tak:

    > To na razie twoje wakacje najciekawsze w serii pamiętników z
    > wakacji na grupie.

    robot jak zwykle trzyma wysoki poziom
    ach to jeszcze dorzucę, że siedziałem w Lotusie ;)

    Jak w końcu ruszę d. i pojadę po chleb na Hammersmith
    to pooglądam sobie wozy.

    https://www.youtube.com/watch?v=VEf5GL7tgKE

  • 7. Data: 2017-08-29 14:40:22
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 10:57, PiteR pisze:

    > robot jak zwykle trzyma wysoki poziom
    > ach to jeszcze dorzucę, że siedziałem w Lotusie ;)

    No i co?
    Zwykła stacja benzynowa, jak każda inna.
    Też kiedyś byłem.