  • 1. Data: 2017-08-26 00:44:19
    Temat: Serwis Xiaoyi Dash Cam
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Hej, szukam serwisu kamerki Yi Dash Cam (165st). Potrzebuję wymienić
    ekran we swojej.

    Ktoś? Coś? : )

  • 2. Data: 2017-08-26 11:52:38
    Temat: Re: Serwis Xiaoyi Dash Cam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Hej, szukam serwisu kamerki Yi Dash Cam (165st). Potrzebuję wymienić
    > ekran we swojej.
    >
    > Ktoś? Coś? : )

    Xiaoyi czy Xiaomi?
    Bo Xiaomi to zdaje sie ma jakis serwis w PL.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 3. Data: 2017-08-26 12:11:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA7DD75F32E84Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Xiaoyi czy Xiaomi?
    > Bo Xiaomi to zdaje sie ma jakis serwis w PL.

    a to nie to samo?
    Mi wygląda że Xiaoyi to nazwa modelu
    https://www.x-kom.pl/p/302522-wideorejestrator-xiaom
    i-xiaoyi-yi-dash-camera-25k-27-165.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2017-08-26 12:26:32
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-08-26 o 12:11, tck pisze:

    > a to nie to samo?
    > Mi wygląda że Xiaoyi to nazwa modelu
    > https://www.x-kom.pl/p/302522-wideorejestrator-xiaom
    i-xiaoyi-yi-dash-camera-25k-27-165.html

    To submarka Xiaomi, ma nawet dystrybutora yi.pl. Pytałem się tam, ale
    powiedzieli, że moja jest z Chin i oni takich naprawiać nie będą...

  • 5. Data: 2017-08-26 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    i-xiaoyi-yi-dash-c

    > To submarka Xiaomi, ma nawet dystrybutora yi.pl. Pytałem się tam, ale
    > powiedzieli, że moja jest z Chin i oni takich naprawiać nie będą...

    Nawet odpłatnie? Dziwne...
    Skad wiedza ze jest z Chin?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 6. Data: 2017-08-26 18:57:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tck pisze tak:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    > napisał w wiadomości
    ..

    > a to nie to samo?
    > Mi wygląda że Xiaoyi to nazwa modelu
    > https://www.x-kom.pl/p/302522-wideorejestrator-xiaom
    i-xiaoyi-yi-das
    > h-camera-25k-27-165.html

    ale naganiaczy tam jest i jeszcze sklep x-com hyhy :)

    wydatek nie jest duży, a w razie wypadku może być niezbędnym świadkiem

    Obraz jest w Full HD więc nie musze bac się o słabą widoczność, widać
    na nim praktycznie każdy szczegół

    Fajna rzezcz i nie droga, myślę, że warto wydać te parę groszy

    koleś podczas stłuczki chciał wcisnąć, że to moja wina, ja się
    wycwaniłem, odtworzyłem nagranie i czarno na białym

    fajne urządzenie i niedrogie, przydatne w niespodziewanych sytuacjach

    Przy dzisiejszych kierowcach, wypadkach i problemach jest niezbędny

    Za tą cenę nie ma lepszego produktu

    :)

    zobaczmy po czemu w tej chwili Novatek? Od niego kupiłem swoją.

    http://allegro.pl/rejestrator-g1wh-novatek-96650-uch
    wyt-gratis-fv-
    i6898048975.html

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2017-08-26 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Hej, szukam serwisu kamerki Yi Dash Cam (165st). Potrzebuję wymienić
    > ekran we swojej.
    >
    > Ktoś? Coś? : )

    Z ciekawości - jak sprawuje się ta funkcja ostrzegania i wspomagania jazdy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 8. Data: 2017-08-28 19:56:05
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 26 Aug 2017 09:52:38 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Bo Xiaomi to zdaje sie ma jakis serwis w PL.

    Który to serwis nie naprawia sprzętu zakupionego poza polską
    dystrybucją.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2017-08-30 18:51:58
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-08-26 o 20:59, Budzik pisze:

    > Z ciekawości - jak sprawuje się ta funkcja ostrzegania i wspomagania jazdy?

    Bardzo tak se. W sumie nie wiem przed czym mnie ostrzegała bo gadała po
    chińsku, ale jak po przejechaniu 1 km krzyczała mi na rondzie i drodze
    po łuku to ją szybko wyłączyłem.

  • 10. Data: 2017-08-30 19:43:51
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 19:56, j...@i...pl pisze:

    > Który to serwis nie naprawia sprzętu zakupionego poza polską
    > dystrybucją.

    yi.pl. Napisali: "nie świadczymy usług serwisowych dla kamer z
    dystrybucji chińskiej" :)