  • 1. Data: 2009-07-04 15:38:38
    Temat: canon pixma 4300
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    witam
    mam problem z w/w drukarką.
    Chodzi o niedrukujący się kolor cyan. sprawa wygląda tak:
    http://www.master.pl/~psych/co-z-drukarka.jpg
    1- zaraz po programowym czyszczeniu drukarki
    2-chwię później
    i tak w kółko.
    jak usunąć ten problem?
    ps. drukarka firmowa, przerobiła wiele oryginalnych tuszy. Tak samo
    sprawdzałem cyan z trzech różnych wkładów - ciagle to samo.

  • 2. Data: 2009-07-04 16:36:10
    Temat: Re: canon pixma 4300
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ps. drukarka firmowa, przerobiła wiele oryginalnych tuszy. Tak samo
    > sprawdzałem cyan z trzech różnych wkładów - ciagle to samo.

    Kup płyn do udrażniania.

  • 3. Data: 2009-07-04 18:20:33
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Kup płyn do udrażniania.

    dzięki. w poniedziałek wybiore sie na poszukiwanie.

  • 4. Data: 2009-07-06 06:28:43
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wyglada na zatkana glowice.
    Jesli uzywales zamiennikow, to sa one do bani. Jesli nie, to byc moze
    drukarka byla rzadko uzywana i zaschla. Jesli nie to moze byla na tyle
    intensywnie eksploatowana, ze po prostu sie zuzyla.
    Plyn do udrazniania do dobry pomysl.
    Po wiecej pomyslow zapraszam na
    http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=57900
    Marx

  • 5. Data: 2009-07-09 13:07:18
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > drukarka byla rzadko uzywana i zaschla. Jesli nie to moze byla na tyle
    > intensywnie eksploatowana, ze po prostu sie zuzyla.

    Oprócz zatkanej głowicy może być niedrożny system parkowania głowicy,
    nei wiem jak to inaczej napisać, w ten sposób głowica "zapowietrza się"
    i ciągłe czyszczenie powoduje wypływ tuszu, ale tylko na chwilkę.

    Jak będziesz miał płyn do udrażniania to psiknij trochę na "pady" tam
    gdzie głowica parkuje (takie gąbeczki)